Candidatul Ideal
Crezi că te regăsești în cele de mai sus? Așadar aplică fără să stai pe gânduri.
Descrierea jobului
- Minim studii medii;
- Experiență minim 3 ani în gestiune (de preferat într-o fabrică de producție);
- Cunoștințe de utilizare a unui program de gestiune (SAP);
- Cunoștințe MS Office;
Beneficii:
- Salariu competitiv: între 2500 si 3000 lei net
- Bonuri de masă în valoare de 40 lei/zi lucrată (~880 lei/lună)
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Asigurare medicală privată – Medicover
- Program de lucru flexibil în 3 schimburi
- Transport asigurat din mai multe locații
Responsabilități:
- Scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și/sau materialelor auxiliare
- Introduce marfă în stoc în baza documentelor de intrare;
- Stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate;
- Răspunde de înregistrarea sistematică și operarea cronologică a datelor privind stocurile (FIFO);
- Oferă informaţii despre stocuri departamentelor firmei, superiorilor ierarhici;
- Înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor.
Descrierea companiei
Încântați să te cunoaștem, suntem Randstad România. Lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane și un partener de încredere atât pentru talente, cât și pentru parteneri. Oferim soluții echitabile, relevante și adaptate unei lumi a muncii în continuă schimbare. Prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – conectăm oamenii cu roluri semnificative și sprijinim organizațiile să-și construiască echipe diverse, agile și pregătite pentru viitor.
Combinăm o înțelegere profundă a pieței locale cu instrumente și tehnologii recunoscute la nivel global, pentru a livra soluții eficiente, personalizate și de impact. Misiunea noastră este clară: să devenim cea mai echitabilă și specializată companie de talente din lume. Investim în oameni, în abilitățile lor și în construirea unui mediu de lucru cu sens, apartenență și sustenabilitate. Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Oferim servicii complete de HR – de la recrutare și muncă temporară, la mobilitate internațională, outsourcing, dezvoltare, outplacement și consultanță. Cu o echipă de peste 100 de profesioniști și peste 17 ani de experiență, contribuim activ la transformarea pieței muncii din România. 📞 Tel: +0213 365 253 📧 Email: recruiting@randstad.ro 🌐 Detalii: www.randstad.ro