Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sef departament administrativ

SAFIR SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal:
  • Studii superioare in constructii
  • Experiență în câmpul muncii minim 5 ani, experiență pe un post similar minim 2 ani;
  • Abilități de planificare și organizare a muncii, orientarea spre obținerea rezultatelor;
  • Capacitate de a vedea in spatiu (360◦);
  • Viziune artistica, creativitate, flexibilitate, dinamism;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Capacitatea de a identifica soluții și de a urmări implementarea lor;
  • Cunoștințe de operare cu Microsoft Office (Excel, Word, etc.), sisteme ERP
  • Abilități de comunicare asertive;
  • Limba engleză scris si vorbit, nivel mediu;
  • Permis auto categoria B.

Descrierea jobului

Descrierea jobului :
  • Emite anual planul activitatilor departamentului administrativ al organizatiei. (infrastructura, suprastructura, intretinere spatii verzi, curatenie , intretinere protocol , spalatorie , croitorie, serviciu curatenie, deseuri)
  • In baza planului anual emis stabileste impreuna cu superiorul ierarhic bugetul necesar
    implementarii acestuia;
  • Transmite lunar catre superiorul ierarhic raportari cu privire la problemele aparute in
    implementarea planului anual;
  • Impreuna cu responsabilii de zone din subordine realizeaza planificarea fluxului de oameni
    precum si programul de lucru a zilei de activitate in departament;
  • Transmite către superiorul ierarhic intr-un format agreat cu acesta (structura raport si
    periodicitate transmitere) raportari cu privire la problemele întâmpinate în activitatea administrativă
    desfășurată;
  • Stabilește obiective și termene realiste eficiente în activitatea departamentului;
  • Analizează eficient procesele interne, recomandă și implementează la timp schimbări de politici si proceduri, pentru a îmbunătăți activitatea administrativă;
Beneficii:
  • Mai mult decat un salariu: poți primi beneficii cu ocazia evenimentelor speciale din viața ta, casatorie, Ziua Copilului, sărbători; iar lista nu se oprește aici.
  • Performanța ta va fi apreciată prin bonusuri de performanță.
  • Tichete de masă, încărcate pe card, în acord cu prevederile legale.
  • Ne interesează starea de bine a colegilor noștri, astfel ca poți beneficia de o asigurare medicală privata prin Regina Maria
  • Pachet de carne /pe săptămâna lucrată;
  • Oportunitatea de a te dezvolta alături de colegi specialiști care contribuie la o experiență profesională plină de provocări și posibilități de evoluție;
  • Un proces de instruire complet specific noului tău rol.

Descrierea companiei

Familia Safir din 1945…Felul de a fi bun!

Pentru noi nu este doar un concept abstract sau un slogan, ci mai mult decât atât este ceea ce ne definește. Împreună creăm oportunități pentru fiecare, prin muncă, dedicare și responsabilitate

Publicat 2 Apr. 2024 Reactualizat 30 Apr. 2024 Expiră 2 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.