Candidatul Ideal
• Specialitatea: informatica / telecomunicatii / automatica / inginerie / tehnologia informatiei si a calcuatoarelor / cibernetica / informatica economica / profil tehnic;
• Vechime in pozitie similara IT (support tehnic level 1-2, helpdesk): minim 5 ani;
• Limbi straine: engleza – minim nivel mediu.
Cunostinte tehnice
• Administrarea sistemelor de operare Windows, Linux si cunostinte solide in configurarea de conturi, grupuri, politici de securitate, access vpn.
• Instalare, configurare si mentenanta de aplicatii software.
• Cunostinte solide in diagnosticarea si remedierea problemelor de natura hardware pentru PC-uri, laptopuri, imprimante si alte periferice;
• Notiuni solide de cunoastere a tehnologiilor si protocoalelor de retea: TCP/IP, Ethernet, Wi-Fi, VPN, DHCP, DNS si diagonsticare conexiuni;
• Notiuni fundamentale despre configurarea si depanarea echipamentelor de retea (router, switch).
Descrierea jobului
Responsabilitati
• Ofera asistenta tehnica utilizatorilor interni prin preluarea, diagnosticarea si solutionarea incidentelor IT;
• Instaleaza si configureaza software licentiat pe statiile de lucru, conform procedurilor interne;
• Instaleaza, configureaza si pune in functiune statiile de lucru si echipamentele periferice aferente;
• Identifica si remediaza defectiunile software si hardware ale statiilor de lucru, echipamentelor periferice si altor dispozitive IT&C;
• Asigura mentenanta preventiva si corectiva a echipamentelor IT pentru a reduce timpii de nefunctionare;
• Monitorizeaza functionarea echipamentelor si serviciilor IT pentru a identifica si preveni proactiv eventualele probleme;
• Escaladeaza incidentele complexe catre nivelurile superioare de suport sau catre furnizori externi, atunci cand este necesar;
• Documenteaza solicitarile, incidentele si solutiile oferite in sistemele interne de ticketing/helpdesk;
• Administreaza si monitorizeaza solutiile software centralizate destinate activitatilor de helpdesk;
• Asigura suport tehnic si prin deplasari la sediile companiilor din cadrul grupului, atunci cand situatiile o impun.
• Ofera instruire de baza utilizatorilor privind utilizarea corecta a echipamentelor si aplicatiilor IT;
• Sprijina implementarea proiectelor IT interne (upgrade-uri, migrari, instalari de noi aplicatii sau echipamente);
• Colaboreaza cu alte departamente din cadrul organizatiei pentru rezolvarea problemelor complexe;
• Aplica si urmareste respectarea normelor si politicilor de securitate cibernetica stabilite la nivel de management;
• Contribuie la imbunatatirea continua a procedurilor de suport tehnic si a proceselor interne.
Oferim:
• Stabilitate - grup de companii cu peste 20 de ani pe piata din Romania;
• Expunere internationala;
• Locatie centrala – Calea Victoriei;
• Pachet salarial motivant;
• Tichete de masa;
• Mediu de lucru placut;
• Dezvoltare profesionala;
• Prime pentru diverse evenimente.
Descrierea companiei
18 companii, 11 țări, peste 7000 de angajați, UN SINGUR GRUP - GRAMPET GROUP. Acestea sunt cifrele care definesc cel mai mare grup feroviar şi operator logistic privat din România şi Europa Centrală şi de Sud-Est. Prin amprenta sa globală întipărită în ultimele două decenii, Grampet Group contribuie la crearea unei lumi mai bune, investind constant în tradiția românească, dezvoltând proiecte responsabile şi construind perspective inovative pentru un viitor sustenabil al industriei feroviare.
Grampet Group, reprezintă o poveste de succes care a început în urmă cu mai bine de 20 de ani și a evoluat constant prin spirit antreprenorial, profesionalism şi perseverență, devenind prima multinațională cu capital 100% românesc.
Oamenii noștri sunt garanţia performanţei şi a creşterii susţinute care ne caracterizează întreaga activitate.
Cariera în industria feroviară implică riscuri și responsabilități, iar succesul vine prin perseverență, implicare și disciplină.
Prin companiile membre atragem, recrutăm şi dezvoltăm talentele care au capacitatea, angajamentul şi ambiția de a crește într-o afacere orientată către rezultate. Investim în pregătirea și dezvoltarea lor profesională, ajutându-i să atingă maximum de potențial.
Încurajăm diversitatea și echilibrul de gen, având o politică de susținere a tinerilor din categorii sociale defavorizate și femeilor, într-o industrie recunoscută ca fiind tradiționalistă.
Website: www.grampet.ro