Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul .
Constituie avantaj cunoasterea procedurilor de licitatie/ofertare;
Bune abilitati de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office), SEAP;
Persoana organizata, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita;
Descrierea jobului
Supervizarea intregului proces de achizitii publice, de la identificarea nevoilor organizatiei pana la finalizarea contractelor constand in :
Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul licitatiilor publice;
Descarcarea documentatiei de atribuire;Intocmirea propunerii tehnice si financiare;
Intocmirea si transmiterea de oferte de pret;Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;
Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatorului
Asistent ofertare
Abilități de comunicare și negociere.
Intocmirea ofertelor comerciale pentru potentialii clienti.
Urmarirea solicitarilor venite pe mail si calcularea rutelor / transmiterea ofertelor de pret.
Urmarirea cat si pregatirea documentelor necesare pt contractele semnate.
Descrierea companiei
MADCOM DLS IMPEX SRL din Bucuresti a luat fiinta in anul 1997 si este o firma de transport ce ofera servicii de: inchirieri autocare Mercedes, inchirieri microbuze Mercedes si VW, transport de persoane intern si international.
De asemenea, asiguram transporturi ocazionale de persoane pentru diferite evenimente speciale, curse speciale, calatorii de afaceri si de agrement, servicii de protocol, transport pentru delegatii, transportul persoanelor catre un punct stabilit, transportul catre si de la intalniri de afaceri, tururi de oras, tururi de tara, conferinte, tabere scolare, baluri, diverse ceremonii, excursii si va consiliem in organizarea calatoriilor, vacantelor si evenimentelor.