Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Agent Vanzari - Platforma informatica Web

Control Arhisoft Management
10 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Cel puțin 3 ani experiență de lucru în vânzări de servicii către entitățile publice de stat (grădinițe, școli, licee, primării, consilii județene, etc.);
- Abilități de comunicare;
- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;
- Atitudine prietenoasă, carismatică, dinamism, flexibilitate;
- Gândire analitică și sistematică;
- Cpacitate de argumentare și anticipare;
- Spirit organizatoric;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Abilități de redactare a documentelor;
- Capacitate de utilizare a platformelor informatice cu acces online;
- Orientare către rezultate, rezistență la stres;
- Abilități de negociere și persuasiune foarte bine dezvoltate;
- Perseverent și cu spirit de inițiativă;
- Capacitate de valorificare a oportunităților de vânzare;
- Existenta unui portofoliu de clienți dobândit în experiențele anterioare, reprezintă un avantaj major;

Descrierea jobului

- Implementarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei;
- Vânzarea platformei Soluția e-SCIM, www.e-scim.ro și a serviciilor integrate (dezvoltare, gestionare, monitorizare Sistem de Control Intern Managerial și ISO) către segmentul de piață vizat;
- Prezentarea platformei și a serviciilor companiei la sediul clientului;
- Elaborarea de materiale tehnice sau promoționale, personalizarea ofertelor tehnice și financiare;
- Elaborarea și implementarea campaniilor de vânzare sau promovare în rândul potențialilor clienți vizați;
- Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței;
- Prospectarea în permanență a pieței în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață;
- Prezentarea și promovarea directă a companiei și implicit a produselor sale în raportul cu potențialii clienți;
- Transmiterea corectă, completă și la timp a informațiilor și documentelor;
- Gestionarea și monitorizarea portofoliului de clienți;
- Extinderea portofoliului de clienți: identificare și atragere de noi clienți;
- Planificarea sesiunilor de prezentare a produselor angajatorului;
- Perseverență și tenacitate în procesul de urmărire a ofertei și semnarea contractelor;
- Raportarea zilnică a activității către superiorul direct;
- Respectarea procedurilor de lucru specifice angajatorului;
- Experiență de lucru în comunicarea cu entitățile publice de stat, reprezintă un avantaj.

Descrierea companiei

Compania Arhisoft oferă soluții software pentru optimizarea proceselor din orice entitate publică: financiară, vanzări, management intern,resurse umane,logistică. În tot acest timp echipa noastră de consultanță va analiza și va adapta oferta cerințelor individuale specifice fiecărui client.Ne dedicăm proiectului tău cu profesionalism de la stadiul de idee sau concept pană la implementarea sa traversînd toate etapele conceptuale ale procesului cu etică profesională și îl administrăm cu siguranța menținerii scopului inițial și în cifrele bugetului stabilit.

Compania noastră a dezvoltat "Soluția e-S.C.I.M", singurul concept informatic automatizat ce facilitează dezvoltarea, implementarea și monitorizarea Sistemului de Control Intern Managerial în entitățile publice, prin parcurgerea tuturor etapelor integrante ale sistemului: Implementare, Gestionare, Monitorizare, Raportare, Imbunatatire.
Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 9 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.