Candidatul Ideal
- Studii medii/superioare;
- Capacitate de planificare, organizare si relationare interumana;
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Inteligenta, gandire logica;
- Orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- Cunostinte MS Office – nivel avansat;
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;
- Atentie la detalii;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine, seriozitate;
- Integritate si etica.
Descrierea jobului
Numar posturi vacante: 2
1 post - Contract individual de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru de 8 ore/zi
1 post - Contract individual de munca pe perioada determinata si timp de lucru 8 ore/zi
Optiune Work from Home: Hibrid
Responsabilitati principale:
- Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor companiei si furnizarea informatiilor prin intermediul canalelor de comunicare ( telefon, chat, email);
- Oferirea informatiilor corecte intr-o maniera profesionala, din urmatoarele zone:
- produse si servicii,
- daune;
- Acordarea suportului pentru rezolvarea nevoilor clientului.
Dacă te regăsești in cerințele de mai sus, așteptăm CV-ul tău. Aplica folosind formularul de mai jos.
Dorim să te asigurăm că toate aplicațiile vor fi analizate obiectiv și in deplină confidențialitate.
Persoanele selectate vor fi invitate la un interviu, a carui data va fi stabilita ulterior.
Descrierea companiei
Totul este mai simplu atunci când ești asigurat! Produsele și serviciile Asirom sunt accesibile și sigure pentru ca ție să îți fie ușor să protejezi lucrurile la care ții. La fel ca și tine, punem preț pe timpul tău, așa că dezvoltăm constant resurse ușor de utilizat, fizice și digitale, care să te ajute la fiecare pas.
Istoria noastră recentă înseamnă peste 30 de ani ca parte din viața românilor, în care le-am fost aproape în fiecare moment. Iar moștenirea noastră de peste 100 de ani, ca prima companie de asigurări cu capital românesc din țară, ne-a permis să ne dezvoltăm și să creștem împreună cu clienții noștri. Familia Asirom s-a mărit prin integrarea Aegon România și extinderea portofoliului nostru, păstrând mereu în centrul strategiei noastre oferirea de produse și servicii simple și sigure pentru tine.
- 25 Oct. 2025
Reprezentant Servicii Clienti/ Customer Service
DRUCKFARBEN ROMANIA SRL
București3000 - 3600 RON net / lună


