Candidatul Ideal
Căutăm un Operator Relații Clienți dedicat și entuziast care să se alăture echipei noastre Suzuki & Kia. Dacă ești pasionat de interacțiunea cu oamenii și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, această oportunitate ar putea fi exact ceea ce cauți.
Cerințe:
Cerințe:
- Bune abilități de comunicare;
- Cunoștințe de operare pe calculator. Vei lucra în Excel, Outlook și în programul CRM intern.
- Orientare către client și atenție la detalii;
- Punctualitate, spirit de echipă, atitudine pozitivă;
- Experiență în call center reprezintă un avantaj;
- Studii medii sau superioare finalizate;
- Minime cunoștințe tehnice auto reprezintă un avantaj. Important este să îți dorești să înveți, avem colegi care te vor ajuta să dobândești cunostințe tehnice.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Beneficii:
Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu abilități excelente de comunicare și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, aplică acum!
- Activitatea se desfășoară în cadrul reprezentanței auto Kia & Suzuki si este un post care implică activități de repeat business prin serviciile oferite de reprezentanță.
- Te vei ocupa de programările telefonice;
- Menții o relație bună între departamentele firmei - magazie, atelier, recepție;
- Consiliezi clientul în toate problemele acestuia legate de service; sfătuirea/consultanța clientului asupra modurilor și a costurilor comenzii;
- Preiei reclamațiile si te ocupi de rezolvarea lor cu ajutorul Șefului de Atelier și a Directorului After Sales;
- Actualizezi datele clienților în baza de date;
- Menții o imagine pozitivă a firmei în fața clientului;
- Cunoașterea foarte bine a ofertelor speciale de service și accesoriilor pentru promovarea lor către toți clienții cu care ai contact;
- Gestionezi activitățile de reminder asupra intervențiilor în service;
- În cazul anulărilor suni clienții în aceeași zi pentru stabilirea unei noi programări;
- Contactezi clienții pentru a verifica dacă totul este în regulă ulterior vizitei în service;
- Identifici nevoilor clientilor si procesezi solicitarilor acestora in sistemele intern.
Beneficii:
- Nivel de salarizare corelat cu responsabilitățile și performanțele job-ului;
- Cadou pentru ziua de naștere;
- Discount de angajat pentru repararea automobilului personal în service-urile noastre;
- Evenimente interne: Team Building, Petrecere de Crăciun.
Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu abilități excelente de comunicare și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, aplică acum!
Descrierea companiei
https://kia.auto-net.ro/
https://suzuki.auto-net.ro/
https://suzuki.auto-net.ro/
Joburi similare