Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Operator relatii clienti

AUTONET SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un Operator Relații Clienți dedicat și entuziast care să se alăture echipei noastre Suzuki & Kia. Dacă ești pasionat de interacțiunea cu oamenii și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, această oportunitate ar putea fi exact ceea ce cauți.

Cerințe:
  • Bune abilități de comunicare;
  • Cunoștințe de operare pe calculator. Vei lucra în Excel, Outlook și în programul CRM intern.
  • Orientare către client și atenție la detalii;
  • Punctualitate, spirit de echipă, atitudine pozitivă;
  • Experiență în call center reprezintă un avantaj;
  • Studii medii sau superioare finalizate;
  • Minime cunoștințe tehnice auto reprezintă un avantaj. Important este să îți dorești să înveți, avem colegi care te vor ajuta să dobândești cunostințe tehnice.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Activitatea se desfășoară în cadrul reprezentanței auto Kia & Suzuki si este un post care implică activități de repeat business prin serviciile oferite de reprezentanță.
  • Te vei ocupa de programările telefonice;
  • Menții o relație bună între departamentele firmei - magazie, atelier, recepție;
  • Consiliezi clientul în toate problemele acestuia legate de service; sfătuirea/consultanța clientului asupra modurilor și a costurilor comenzii;
  • Preiei reclamațiile si te ocupi de rezolvarea lor cu ajutorul Șefului de Atelier și a Directorului After Sales;
  • Actualizezi datele clienților în baza de date;
  • Menții o imagine pozitivă a firmei în fața clientului;
  • Cunoașterea foarte bine a ofertelor speciale de service și accesoriilor pentru promovarea lor către toți clienții cu care ai contact;
  • Gestionezi activitățile de reminder asupra intervențiilor în service;
  • În cazul anulărilor suni clienții în aceeași zi pentru stabilirea unei noi programări;
  • Contactezi clienții pentru a verifica dacă totul este în regulă ulterior vizitei în service;
  • Identifici nevoilor clientilor si procesezi solicitarilor acestora in sistemele intern.
Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu abilități excelente de comunicare și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, aplică acum!

Beneficii:
  • Nivel de salarizare corelat cu responsabilitățile și performanțele job-ului;
  • Cadou pentru ziua de naștere;
  • Discount de angajat pentru repararea automobilului personal în service-urile noastre;
  • Evenimente interne: Team Building, Petrecere de Crăciun.

Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu abilități excelente de comunicare și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, aplică acum!

Descrierea companiei

https://kia.auto-net.ro/
https://suzuki.auto-net.ro/
Publicat 6 Oct. 2025Reactualizat 13 Oct. 2025Expiră 5 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.