Candidatul Ideal
- Certificat auditor intern ISO 9001 (obligatoriu);
- Certificat auditor extern;
- Curs managementul calităţii;
- Experienţă în domeniul calităţii de minim 3 ani;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Verificarea sau întocmirea documentelor pentru planificarea calităţii (de exemplu planurile pentru asigurarea calităţii);
- Propunerea de măsuri de îmbunătăţire a calităţii;
- Oferirea de servicii de consultanţă pentru şefii domeniilor de afaceri, unităţi organizatorice, departamente cu privire la măsurile de management al calităţii/ asigurarea calităţii;
- Efectuarea auditurilor interne conform ISO 9001;
- Participarea la calificarea furnizorilor, desfăşurarea de audituri la furnizori pe linie de calitate;
- Desfăşurarea instruirilor în ceea ce priveşte sistemul de calitate şi organizarea calităţii;
- Participarea la analizarea cazurilor de defecte;
- Respectarea prevederile IMS;
- Menţinerea standardelor de calitate;
- Cunoaşterea şi respectarea documentaţiei, politica şi procedurile sistemului de management de mediu, cunoaşterea aspectelor şi cerinţelor de mediu din cadrul firmei;
- Cunoaşterea şi aplicarea politicii de calitate, a obiectivelor societăţii şi a documentelor SMC aplicabile pe domeniul de activitate;
Detalierea atribuţiilor:
- Constatarea şi consemnarea problemelor de calitate în toate procesele;
- Iniţierea, propunerea sau prevederea soluţionării problemelor precum si verificarea soluţionării acestora;
- Propunerea sau prevederea corectărilor, măsurilor de corectare şi de prevenire în ceea ce priveşte produsele, procedurile sau sistemul de management;
- Monitorizarea prelucrării sau a montajului de unităţi cu abateri de calitate, până cand abaterea sau starea necorespunzătoare s-a remediat;
- Efectuarea de audituri interne şi externe de calitate în concordanţă cu QM;
- Menţinerea şi actualizarea documentaţiei ce stă la baza certificărilor sistemului de management al calităţii, precum şi alte certificări reglementate şi legale în concordanaţă cu QM;
- Menţinerea şi actualizarea bazei de date a sistemului de management al calităţii în colaborare cu persoanele responsabile din proiecte şi în concordanţă cu QM;
- Propunerea procedurilor/ instrucţiunilor de lucru;
- Întocmirea rapoartelor de activitate către management;
Descrierea companiei
Kraftanlagen Romania S.R.L. – Specialistul Dumneavoastră pentru construcţia de conducte şi instalaţii pentru industria chimică şi petrochimică. Infiintata in 2007 este parte grupului de Kraftanlagen.
Grupul Kraftanlagen, este un furnizor de top în domeniul construcțiilor specializate de conducte și instalații din Europa. Ca partener versatil pentru sectorul industrial, energetic și imobiliar, dezvoltăm și construim cea mai modernă tehnologie a instalațiilor. Suntem o Companie de nivel mijlociu, ultramodernă cu un numar de aproximativ 2.000 de angajați. Din 2018 aparținem de Compania franceză Bouygues S.A..
Cu o prezenta importanta în sectorul construcțiilor civile si industriale, prezenta în peste 90 de țări, Bouygues proiectează, implementează și operează proiecte în domenii precum: constructii civile, infrastructura si constructii industriale. Ca parte a grupului, divizia sa Bouyques Energy and Services este unul din liderii globali in transformare energetica, digitala si industriala. Cu peste 130.000 de salariati permanenti, grupul Bouygues S.A. realizează o cifră de afaceri anuala de aproximativ 38 miliarde euro.
www.kraftanlagen.com
- 15 Oct. 2025
Inginer Asigurarea Calitatii - Nuclearelectrica
HUMANGEST GROUP
Baia Mare, Satu-Mare, Alba Iulia și alte 2 orașe - 15 Oct. 2025
Inginer Asigurarea Calitatii - Nuclearelectrica
HUMANGEST GROUP
București, Braila, Buzau și alte 2 orașe