Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Secretar/a Office Manager - Birou WTC

Consultech Industrial Supplies S.R.L.
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Ne dorim inca o persoana care sa indeplineasca rolul de Secretara Office Manager cu urmatoarele calitati:
  • Limba engleza - cerinta obligatorie
  • Sa stapaneasca bine suita Office (verificam printr-un mic test excelul si word-ul - nu cautam specialisti, dar trebuie sa poti sa aplici niste formule si sa poti formata un document simplu)
  • Sa fie o persoana organizata, atenta la detalii si riguroasa, capabila sa lucreze eficient atat individual, cat si intr-o echipa mixta
  • Sa aiba minim trei ani de experienta pe o pozitie de secretara/office manager/asistent manager, office assistant
  • Distanta dintre casa si birou este importanta, te rugam sa ai in vedere acest aspect, acest job nu este de tip REMOTE!

Descrierea jobului

Daca te recunosti in cele de mai sus, iata ce vei face la noi:
  • Activitati cu caracter administrativ general ce tin de buna functionare a biroului si afacerii: redactare documente, gestionare corespondenta si documente: primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare, transmitere prin curier , asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
  • Relatia cu furnizorii de tip administrativ/servicii/curierat: mentinere furnizori existenti, generare/monitorizare/inchidere comenzi.
  • Relatia cu clientii: corespondenta generala cu caracter administrativ si comercial; clasificare documente cu caracter comercial. Experienta in domeniul tehnic reprezinta avantaj, dar nu este obligatorie.
Pentru munca si implicarea ta noi oferim urmatoarele:
  • Echipa relaxata, bine inchegata, eficienta
  • Salariu cu renegociere (pe bune) anuala conditionata de implicare
  • Bonusuri periodice (minim 2/an) pe baza de reusitele individuale si colective
  • Contract pe perioada nedeterminata dupa 3 luni de proba
  • Programul de lucru este de luni pana vineri de la 08:00/08:30 pana la 17:00/17:30 cu o ora pauza de masa.
  • Vineri avem program flexibil, mai scurt

Descrierea companiei

Partenerul tău pentru soluții integrate în gestionarea fluidelor-solidelor

Soluțiile noastre tehnologice sunt instalate, puse în funcțiune și întreținute de echipa noastră de peste 10 ingineri de service. Eficiența serviciilor noastre e sprijinită de o flotă extinsă de autoutilitare de service, de un depozit de 1000 m² aprovizionat cu piese de schimb și consumabile, precum și de skiduri și containere pentru închiriere pentru intervenții de urgență.

Cu peste un deceniu de succes pe piață, deservim România, Moldova, Bulgaria, Grecia, Serbia, Croația, Ungaria și suntem în continuă expansiune.

Publicat 30 Oct. 2025Reactualizat 30 Oct. 2025Expiră 29 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.