Receptioner
Hotel Courtyard by Marriott
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal are experiență în ospitalitate, în rolul solicitat sau unul similar, o atitudine orientată spre servicii, abilități excelente de comunicare, o foarte buna cunoastere a limbii engleze, ascultare activă și o abordare proactivă.
Descrierea jobului
Atributii principale:
Cerinte post :
- Intampinarea clientilor, efectuarea operatiunilor de check-in si check-out;
- Efectuarea procesului de Night Audit
- Rezolvarea solicitarilor oaspetilor, respectand cerintele locale, valorile si standardele Marriott
- Promovarea catre oaspeti a serviciilor si produselor oferite de catre hotel ;
- Solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor speciale ale oaspetilor hotelului
- Desfasurarea activitatii conform standardelor de lucru din cadrul hotelului Courtyard by Marriott
Cerinte post :
- Experienta demonstrata pe postul de Receptioner, preferabil intr-un hotel de lant ;
- Fire dinamica, bune abilitati de comunicare si de solutionare a problemelor in relatia cu clientii ;
- Bune abilitati cu programele de lucru specifice domeniului hotelier (Opera, Microsoft Office)
- Bune abilitati (vorbit si scris) de comunicare in limba Engleza ; o a doua limba straina constituie in avantaj.
Descrierea companiei
Apex Alliance urmărește o abordare orientată spre investiții în activele hoteliere pe piețele în creștere ale piețelor din Baltica și Europa Centrală și de Est (CEE). Apex Alliance dezvoltă, re-poziționează și vinde proprietăți atractive pe piețele țintă, în scopul de a valorifica cererea continuă și în creștere pentru hoteluri moderne și confortabile în aceste țări, determinată de o creștere economică puternică și de întârzierea investițiilor în sectorul hotelier.
Publicat
2 Apr. 2024
Reactualizat
2 Apr. 2024
Expiră
2 Mai 2024
Joburi similare