Candidatul Ideal
Studii:
• Studii medii finalizate (diplomă de bacalaureat) – obligatoriu
• Studii postliceale sau superioare în domeniul administrativ sau medical – constituie un avantaj
Competențe:
Sunt necesare cunoștințe IT
• Cunoștințe operare PC (Microsoft Office, sisteme informatice medicale – ex. Hipocrate, Medis, etc.);
• Abilități excelente de comunicare și relaționare interumană;
• Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare către client;
• Discreție și respectarea confidențialității;
• Capacitate de lucru în condiții de stres și multitasking.
Experiență:
• Experiență pe un post similar – constituie un avantaj
• Studii medii finalizate (diplomă de bacalaureat) – obligatoriu
• Studii postliceale sau superioare în domeniul administrativ sau medical – constituie un avantaj
Competențe:
Sunt necesare cunoștințe IT
• Cunoștințe operare PC (Microsoft Office, sisteme informatice medicale – ex. Hipocrate, Medis, etc.);
• Abilități excelente de comunicare și relaționare interumană;
• Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare către client;
• Discreție și respectarea confidențialității;
• Capacitate de lucru în condiții de stres și multitasking.
Experiență:
• Experiență pe un post similar – constituie un avantaj
Descrierea jobului
Scopul general al postului:
Asigurarea unei primiri profesioniste a pacienților și gestionarea eficientă a activităților administrative legate de programări, înregistrări și comunicarea cu pacienții, în conformitate cu normele interne și reglementările legale din domeniul medical.
Responsabilități principale:
• Întâmpinarea pacienților într-un mod politicos și profesionist;
• Înregistrarea pacienților în sistemul informatic (fișe, dosare, card de sănătate etc.);
• Programarea consultațiilor și investigațiilor medicale (telefonic, online sau la sediu);
• Ghidarea pacienților către cabinetele medicale sau zonele de interes;
• Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice;
• Furnizarea de informații corecte și clare pacienților despre serviciile medicale, programul medicilor, tarife etc.;
• Verificarea și preluarea documentelor medicale ale pacienților;
• Întocmirea și arhivarea documentelor administrative necesare (contracte, consimțăminte, formulare);
• Gestionarea plăților și emiterea chitanțelor (unde este cazul);
• Respectarea normelor GDPR privind confidențialitatea datelor personale ale pacienților;
• Colaborarea eficientă cu personalul medical și administrativ pentru desfășurarea optimă a activităților.
Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Tichete de masa.
Descrierea companiei
CABINETELE MEDICALE DR.GLUCK SRL
Joburi similare
- 10 Dec. 2025
Front desk officer/Registrator medical clinica stomatologica
DRG DENTAL CARE SRL
București4000 - 5000 RON net / lună

