Operator Suport și Relatii Clienti
AVINTO FINANCE IFN S.A.
3 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experiență anterioară similară cu aplicații de apelare și/sau sisteme de gestionare a creditelor;
Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;
Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;
Orientare către clienți și rezultate;
Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;
Experiență în poziții similare;
Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;
Studii superioare (finalizate sau în curs);
Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);
Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;
Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;
Orientare către clienți și rezultate;
Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;
Experiență în poziții similare;
Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;
Studii superioare (finalizate sau în curs);
Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);
Descrierea jobului
Contactarea potențialilor clienți care aplică pe site-ul Avinto;
Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;
Oferirea de informații şi suport necesar clienților;
Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;
Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semnare contract;
Furnizarea de informații clare și corecte clienților despre produsul de credit oferit de instituție, inclusiv condiții, rate ale dobânzii, termeni și obligații ale clienților;
Realizarea target-ului lunar stabilit la nivel de companie;
Lucrul îndeaproape cu departamentele de risc, conformitate și legale pentru a asigura că toate procedurile și politicile interne sunt respectate în gestionarea și acordarea creditelor;
Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;
Oferirea de informații şi suport necesar clienților;
Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;
Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semnare contract;
Furnizarea de informații clare și corecte clienților despre produsul de credit oferit de instituție, inclusiv condiții, rate ale dobânzii, termeni și obligații ale clienților;
Realizarea target-ului lunar stabilit la nivel de companie;
Lucrul îndeaproape cu departamentele de risc, conformitate și legale pentru a asigura că toate procedurile și politicile interne sunt respectate în gestionarea și acordarea creditelor;
Descrierea companiei
Descoperă o oportunitate de carieră ce te va entuziasma făcând parte din echipa Avinto Finance IFN SA! Avinto Finance IFN SA face parte din grupul Wandoo Finance,cu sediul central în Letonia acest grup fiind un furnizor de credite digitale care operează cu succes în 3 țări, Polonia, Spania și România.
Dacă ești pasionat de comunicare și tehnologie, această oportunitatea este perfectă pentru ține! În calitate de Customer service specialist,rolul tău este crucial în menținerea unei relații pozitive între instituția de credit și clienți, contribuind la satisfacția clienților și la succesul financiar al instituției.
Dacă ești pasionat de comunicare și tehnologie, această oportunitatea este perfectă pentru ține! În calitate de Customer service specialist,rolul tău este crucial în menținerea unei relații pozitive între instituția de credit și clienți, contribuind la satisfacția clienților și la succesul financiar al instituției.
Publicat
10 Apr. 2024
Reactualizat
1 Mai 2024
Expiră
10 Mai 2024
Joburi similare