Candidatul Ideal
Cerinte:
- Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj;
- Studii medii/superioare absolvite;
- Cunostinte solide de operare in sistemul WMS;
- Cunoștințe PC și MS Office - nivel mediu;
- Orientare către client și atenție de la detalii;
- Bune abilități de comunicare și capacitate de colaborare;
- Program de lucru: luni-vineri, 8:00 – 16:00.
Descrierea jobului
Responsabilităţi:
Beneficii:
- Primește, transmite informații și date privind comenzile clienților;
- Introduce, prelucrează și validează în sistemele informatice comenzile transmise pe e-mail de către clienți, răspunzând de acuratețea datelor;
- Repartizează comenzile primite de la clienți către echipă, în funcție de urgențe și priorități;
- Comunică echipei instrucțiunile clienților referitoare la livrarea mărfurilor;
- Pregătește documentele de livrare și documentele recepționate, și le transmite către departamentele interesate;
- Arhivează fizic și electronic documentele utilizate;
- Participă activ la procesul de recepție marfă, respectând procedurile stabilite;
- Menține legătura cu clienții prin e-mail și telefonic;
- Întocmește situații și rapoarte privind activitatea din depozit;
- Urmărește și raportează problemele legate de echipamentele IT aflate în folosință, colaborează cu departamentele IT în vederea remedierii.
Beneficii:
- Tichete de masă;
- Bonusuri in functie de performanta, prime Craciun/Paste;
- Abonament medical (optional);
- Oferim transport din Cluj, precum si zonele limitrofe;
- Dezvoltarea unei cariere în domeniul logisticii într-un mediu interactiv şi prietenos;
- Acces la cursuri de dezvoltare – în funcție de aplicabilitatea în activităţile zilnice;
- Abonamente Bookster; Pachet - discount la furnizorii Schenker;
- Evenimente dedicate angajaţilor.
Joburi similare



