Material planner - departament Logistica
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pentru acest rol este nevoie de:
- Studii Superioare
- Limba Engleza – avansat, Limba Germana reprezinta avantaj
- Cunostinte pachet Microsoft Office, cunostinte SAP – constituie avantaj
- Experienta 1 an in domeniul logisticii reprezinta avantaj
- Abilitati de planificare si organizare,
- Abilitati de comunicare
- Orientare spre rezultat si imbunatatire continua,
- Atentie la detalii,
- Spirit de echipa.
- Transport gratuit,
- Tichete de masă,
- Bonus anual de performanță,
- Bonuri cadou de sarbatori,
- Bonus de fidelitate,
- Al 13-lea salariu,
- Abonament medical,
- Posibilități de dezvoltare profesionala.
Descrierea jobului
- Verificarea si controlul stocului si efectuarea corectiilor de stoc necesare ca urmare a diverselor erori SAP, activitatilor de inventariere sau inregistrari gresite.
- Acordarea de suport in cazul unei modificari in cadrul unui proiect cu produse de serie prin asigurarea materiei prime necesare sau diferite setari/modificari in sistem.
- Monitorizarea stocurilor de materii prime in conformitate cu cerintele standard ale grupului cu privire la stocurile de siguranta si asigurarea aceste stocuri de siguranta in asa fl incat aprovizioanrea liniei de productie sa se faca optim si livrarile sa se efectueze la timp.
- Pastrarea contactului permanent cu Demand Planner-ul si informarea asupra situatiilor de deviatii
- Evaluarea stocurilor de materii prime si subansamble si propunerea de modificari ale coeficientului de acoperire in conformitate cu volatilitatea comenzilor, timpul de reaprovizionare, fiabilitatea furnizorului si alte criterii definite.
- Colaborare indeaproape cu membrii echipei de productie si furnizarea in timp util a informatiilor cu privire la date de livrari si/ sau disponibilitatea materiilor prime acolo unde este cazul
- Escaladarea problemelor care nu pot fi solutionate direct cu clienti / furnizori conform cu procedura interna de escaladare.
- Responsabilitatea de a monitoriza /rezolva taskurile si actiunile zilnice, saptamanale, lunare si de a urmari evolutia proiectelor din cadrul departamentului sau dupa caz din cadrul altor proiecte in care este membru.
- Monitorizarea saptamanala a realizarilor versus target si identificarea motivelor pentru deviatii precum si actionarea in mod corectiv si preventiv pentru reatingerea obiectivelor. Cazurile cu impact semnificativ se vor escalada imediat.
- Realizarea de rapoarte cu privire la evolutia stocului si planul de reducere al acestuia acolo unde targetul agreat este depasit.
Descrierea companiei
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM este o companie tanara si dinamica, parte a HIRSCHMANN AUTOMOTIVE GmbH. Activitatea de productie a inceput in Decembrie 2007, primele produse fiind cablaje pentru sistemele de asistenta la parcare. Cu timpul activitatea de productie s-a extins si s-a diversificat, in prezent producand peste 500 tipuri de produse pentru industria auto si nu numai. Clientii nostri sunt principalii producatori de automobile si de subansamble din industria auto. Angajatii nostri, calificati si dedicati se confrunta cu multe provocari noi, cu scopul de a atinge obiectivul nostru comun, acela de a obtine o pozitie de lider pe piata internationala. Cresterea este posibila doar daca lucram impreuna!