Manager locatie
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Atunci tu poti fi Managerul de locatie (f/m) pe care il cautam!
Ce ne intereseaza:
- Ai experienta, minim1-2 ani, in a invata, motiva si dezvolta o echipa. Experienta ca barista sau barman reprezinta un atuu.
- Esti pozitiv si ii inspiri si pe ceilalti din jurul tau, creand astfel o atmosfera placuta in mediul in care lucrezi
- Esti dispus sa iti asumi responsabilitatea de a oferi un serviciu excelent clientilor si de a obtine vanzari foarte bune.
- Esti capabil sa iti finalizezi sarcinile: iti pastrezi calmul in situatii stresante si poti coordona echipa pentru a atinge obiectivele stabilite
- Intotdeauna te straduiesti si depui un extra efort pentru a-ti imbunatati rezultatele si iti revii repede dupa un esec.
Ai posibilitatea sa te alaturi unui grup romanesc de firme romanesc in plina ascensiune. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt luate in considerare si esti implicat. In plus, la noi mai gasesti:
1.Salariu motivant platit la timp.
2.Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate
3. Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare
4. Un program de lucru flexibil
5.35% reducere la produsele din grupul Madamyr (Scovergaria Micai&Lingurite Dulci).
6. Mese si alte bonusuri zilnice, tort aniversar, prime de Pasti si Craciun.
7. Mediu de lucru placut intr-o zona pietonala frumoasa (centrul vechi).
Descrierea jobului
2. Abilități de management: Un manager de bistro ar trebui să fie capabil să conducă și să coordoneze personalul, să gestioneze programul de lucru, să rezolve problemele de zi cu zi și să asigure funcționarea eficientă a afacerii.
3. Abilități de comunicare: Este important ca managerul să poată comunica eficient cu personalul, clienții și furnizorii. Abilitățile de comunicare bună sunt esențiale pentru a asigura o experiență plăcută pentru clienți și pentru a menține o echipă coezivă.
4. Orientare către clienți: Managerul de bistro ar trebui să fie orientat către clienți și să fie capabil să ofere un serviciu excelent. Aceasta înseamnă să fie atent la nevoile și preferințele clienților, să rezolve plângerile și să creeze o atmosferă plăcută în bistro.
5. Capacitate de luare a deciziilor: În fiecare zi pot apărea situații neașteptate într-un bistro, iar managerul trebuie să fie capabil să ia rapid decizii bune pentru a menține afacerea în funcțiune fără probleme.
Descrierea companiei
Cococerie este o nouă destinație culinară ce aduce în centrul atenției aroma și tradiția bucătăriei românești. Situat în inima orașului, ne angajăm să oferim clienților noștri o experiență autentică, bogată în savoare și simțuri.
Cococerie, cel mai nou proiect marca -Scovergaria Micai, este a 3 a locatie care face parte din grupul Madamyr, alaturi de cofetaria Lingurite Dulci.
- 24 Mai 2024
Manager Restaurant
Cofetaria Pralina
Cluj-Napoca, Floresti, Baciu și alte 2 orașe4500 - 5500 RON net / lună -
-