Manager de proiect (SCADA - proiecte apa, canal) Alba Iulia
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Participarea în calitate de Reprezentantul Antreprenorului/ Manager de Proiect în minim 2 proiecte pentru obiective de investitii din domeniul infrastructurii de apa si/sau apa uzata - conditie eliminatorie
Experienta de cel putin 5 ani pe oozitie de Manager de Proiect, experienta de minim 7 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie;
Experienta in proiectare constituie avantaj, cunostinte solide de ofertare
Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Powerpoint), module de Management de Proiect sau similare (ex : MS Project sau Primavera); cursurile de management constituie avantaj
Managementul clientilor (atragere, cultivare, fidelizare)
Buna cunoastere a termenilor comerciali si contractuali
Limba engleza ca limba de lucru
Abilitati de planificare si previzionare solide
Abilitati dovedite de leadership (stabileste directia, motiveaza si obtine angajamentul oamenilor)
Capacitatea de a crea un climat de lucru stimulator pentru propria echipa si parteneri
Bune abilitati de comunicare si relationare, abilitati de negociere avansate
Managementul clientilor (atragere, cultivare, fidelizare)
Buna cunoastere a termenilor comerciali si contractuali
Integritate, autonomie, orientare catre rezultat, spirit antreprenorial
Carnet de conducere cat. B
Descrierea jobului
Postul este in Alba Iulia si raporteaza Directorului de Divizie.
Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul.
Se implica activ in etapa de ofertare a proiectului, in scopul cunoasterii proiectului, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare.
Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului (inclusiv activitatea de proiectare si ofertare)
Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii, etc necesare desfasurarii proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora;
Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta
Asigura interfata cu serviciile conexe (Serviciul de Achizitii si Logistica, Resurse Umane, etc)
Colaboreaza cu Sefii de Santier, dupa caz si cu subcontractorii, etc, pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati
Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice).
Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor.
Semnaleaza din timp managementului executiv al firmei problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul managerului de proiect.
Organizeaza receptia lucrarii in conditiile specificate in contract
Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor
Raspunde de relatia cu clientul atat pe perioada proiectului, cat si in perioada de garantie si asigura finalizarea lucrarilor prin recuperarea garantiei de buna executie
Mentine intr-o maniera proactiva legatura cu clientul si intocmeste raportari pentru acesta si pentru managementul companiei
Se ofera: mediu de lucru placut si profesionist, salariu atractiv, al 13 lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Descrierea companiei
- proiecte la cheie in industria cimentului, infrastructura telecomunicatii, echipamente electrice si de automatizari, retele voce-date, sisteme de securitate, confectii si structuri metalice
- antreprenor general constructii civile si industriale