Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Lucrator gestionar (Depozit Harman)

Brand Distribution Group S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca ai mai lucrat intr-un depozit si esti familiarizat cu Word, Excel si Outlook, deja suntem prieteni. Faci si economie la bugetul de sala cand alegi sa lucrezi cu noi, ca manevrezi zilnic colete. Nu sunt exagerat de grele, dar se aduna pe parcursul unei zile si te ajuta sa ai conditie fizica buna. De exemplu cam cel mai greu produs care se manevreaza zilnic este hartia de copiator care are 12,5 kg/cutie.
Stii si tu ca ai vrea sa ti se livreze ieri chestiile pe care le comanzi, daca se poate. Cam asa isi doresc si clientii nostri si, ca sa putem oferi servicii prompte, am decis sa introducem si schimbul 2. Totusi, e in stilul Brand – un schimb 2 relaxat, de la ora 12:00 la 20:30. Practic, sunt zilele alea in care dormi pana tarziu si tot ajungi la timp la job. Bineinteles ca iti si asiguram transportul, pentru ca tu sa nu pierzi timp pe drum si nici sa nu ai cheltuieli suplimentare.
Am fi extra bucurosi daca ai autorizatie de stivuitorist (ISCIR), dar nu e musai – te ajutam noi sa ti-o iei.

Descrierea jobului

Responsabilitățile tale:
  • Preiei marfa de la curieri, efectuezi recepția cantitativă și calitativă a acesteia;
  • Introduci marfa în stoc în baza documentelor de intrare, verifici documentația și semnalezi eventualele neconcordanțe;
  • Raportezi marfa lipsă sau deteriorată;
  • Așezi marfa pe rafturi, conform specificațiilor logistice;
  • Efectuezi periodic inventarul stocului de marfă și raportezi superiorului orice neconcordanță între stocul fizic și cel scriptic;
  • Pregătești comenzile pentru livrare, ambalezi marfa astfel încât să nu se deterioreze la transport, etichetezi coletele deja pregătite și le plasezi în zonele special amenajate pentru livrare;
  • Facturezi către client comanda pregătită, emiți avize de expediție, întocmești bonuri de consum, NIR-uri și orice alte documente specifice activității de gestiune, după caz;
  • Ajuți la încărcarea/descărcarea produselor, manipulezi marfa, după caz.

Beneficiile job-ului:
  • Salarizare formata din parte fixă + tichete de masă (40 lei/zi lucrată x 20 zile/lună= 800 lei/lună);
  • Periodic, ne aratam recunostinta prin bonusuri în funcție de anumiți indicatori pe care o sa-i discuti cu managerul tau;
  • Iti asiguram transportul la si de la serviciu, ca sa fim eficienti si sa nu-ti pierzi timpul cu naveta.

Descrierea companiei

Cu o experiență de peste 23 ani, suntem unul dintre cele mai dinamice și importante grupuri de firme din domeniul distribuției, producției și comerțului cu produse pentru birou din România.

Firmele noastre:

Brand Office – Atelier complex de personalizări. Furnizăm un serviciu complet de materiale promoționale personalizate. Putem importa peste 10.000 produse promoționale din Germania, Franța, Polonia, Ungaria, Spania, Cehia, Portugalia, pe care le personalizăm și le livrăm direct, conform cerințelor dumneavoastră. Garantăm 100% rezultatul final.

Brand Product UP – Unitate Protejată prin care integrăm persoane cu dizabilități pe piața muncii. Avem tipografie și legătorie dotate cu echipamente moderne și putem executa de la cărți de vizită, până la cataloage și mostrare complete. Garantăm 100% calitatea produselor.

Brand Distribution – Firmă specializată de peste 20 ani în distribuția de birotică, papetărie, produse de curățenie, promoționale, produse IT și echipamente de protecția muncii.

Tissue Expert – Producție de articole igienico-sanitare din hârtie: servețele la cutie, prosoape din hârtie și hârtie igienică.

Putem utila complet un birou gol, oferind de la mobilier de birou până la laptopuri si echipamente IT, de la pixuri până la materiale promoționale, de la produse de curățenie până la articole tipografice, toate fiind atent selecționate și ofertate de o echipă de oameni deosebiți, educați în spiritul satisfacerii nevoilor clienților.

- Gamă completă de consumabile; - Peste 23 de ani experiență în producție și distribuție către clientul final; - Echipă formată din peste 60 de angajați educați în spiritul satisfacerii nevoilor clientilor; - 10 agenți de vânzări dedicați în totalitate clienților noștri; - Peste 5000 produse disponibile în stoc; - Floră proprie de 15 mașini care „aleargă” zilnic; - Unitate Protejată autorizată pentru producție și comerț, prin legea 448; - Achiziții publice prin SEAP & SICAP.

Istoric:

1996 – Am deschis prima tipografie Brand Office

2000 – Am înființat Brand Distribution Group

2008 – Am devenit Unitate Protejată Autorizată (UPA)

2010 – Am achiziționat cea mai mare tipografie din Brașov

2010 – 2023 – Am deschis puncte de lucru în București, Târgu Mureș, Sibiu și Iași

Contactează-ne și hai să faci și tu parte din povestea Brand!

Publicat 14 Mart. 2024 Reactualizat 11 Apr. 2024 Expiră 13 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.