Candidatul Ideal
- Studii universitare finalizate sau în curs (Economie, Contabilitate, Resurse Umane sau domenii conexe).
- Cunoștințe de bază în legislația muncii și fiscalitate.
- Familiaritate cu procesele de calcul salarial (salarii brute/net, contribuții, deduceri).
- Cunoștințe Microsoft Office (în special Excel – tabele, formule, pivoti).
- Experiență sau expunere anterioară (stagii, practică, internship) în payroll/HR reprezintă un avantaj.
- Atenție sporită la detalii și acuratețe în procesarea datelor.
- Abilități de analiză și rezolvare a problemelor.
- Capacitate bună de organizare și gestionare a timpului.
- Abilități de comunicare clare și concise (scris și verbal).
- Confidențialitate și integritate în gestionarea informațiilor sensibile.
Descrierea jobului
- Colectare de date pentru calculul salariilor personalului;
- Gestionează și sprijină procedurile legate de condițiile de muncă ale personalului, de gestionarea timpului, de concedii și absențe;
- Sprijină procesul de integrare a personalului, oferind îndrumări și informații cu privire la aspectele relevante
- Coordonează procedurile de selecție prin gestionarea tuturor etapelor administrative, a documentelor și a comunicării cu candidații;
- Îndrumă și sprijină personalul și cadrele de conducere în chestiuni legate de resurse umane, în general, și într-unul sau mai multe dintre domeniile menționate mai sus, în special;
- Sprijină elaborarea și revizuirea politicilor, procedurilor, recomandărilor și instrucțiunilor de lucru noi și existente în domeniul respectiv al resurselor umane și contribuie la dezvoltarea sistemelor de gestionare a resurselor umane;
Interpretează și aplică normele și reglementările și oferă îndrumări colegilor, personalului și cadrelor de conducere, inclusiv redactează note de informare și conținut pentru intranet;
- Transmite statistici privind personalul, în mod regulat și ad-hoc, inclusiv situatiile privind respectarea de catre soferi a consumului normat si mentionarea oricaror abateri de la traseele convenite precum si reclamatii privind comportamentul
angajatilor;
- Intocmeste documentatiile necersare departamentului de logistica din companie;
Descrierea companiei
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.