Candidatul Ideal
- Ai studii superioare finalizate;
- Ai experiență de minimum 2 ani în domeniul Administrării de Personal și cunoști legislația muncii;
- Ai cunoștințe de utilizare a unui soft de administrare personal; reprezintă un avantaj cunoștințe de utilizare SAP HR;
- Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu, cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;
- Ai cunoștințe bune de operare MS Office;
- Ai abilități foarte bune de comunicare și colaborare, cât și lucru în echipă;
- Ai abilitați excelente de organizare, prioritizare și atenție la detalii.
Descrierea jobului
- Vei fi responsabil de redactarea și gestionarea documentelor necesare angajării/ modificării/ suspendării/ încetării CIM;
- Vei întocmi și menține actualizat atât dosarul de personal și fișele de post, cât şi arhiva documentelor;
- Vei verifica și actualiza informațiile angajaţilor în sistemul de administrare personal şi salarizare (SAP HR);
- Vei fi responsabil de actualizarea și corectarea informațiilor în Reges (Revisal);
- Vei fi persoana de contact pentru colegii din companie pentru diversele lor solicitări (întrebări, documente, adeverințe) venite prin Hotline-ul dedicat și te vei asigura că acestea sunt soluționate;
- Vei fi implicat cu recurență în implementarea diferitelor proiecte, în eficientizarea proceselor și în actualizarea procedurilor de lucru interne din departament.
Descrierea companiei
Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
- recrutarea de manageri sau specialiști,
- asigurarea de forţă de muncă temporară,
- audit de Resurse Umane,
- instruirea personalului.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.
Joburi similare