Candidatul Ideal
[📊] Experiență de minim 1 ani într-un post similar
[📊] Administrarea documentelor de personal (contracte, acte adiționale, dosare angajați)
[📊] Gestionarea relațiilor cu angajații și suport în problemele de HR
[📊] Organizarea și monitorizarea sesiunilor de training și dezvoltare profesională
[📊] Derularea sarcinilor administrative zilnice specifice departamentului de HR
[📊] Implicare în procesul de salarizare (colectare date, pontaje, transmitere către contabilitate/salarii)
[📊] Administrarea documentelor de personal (contracte, acte adiționale, dosare angajați)
[📊] Gestionarea relațiilor cu angajații și suport în problemele de HR
[📊] Organizarea și monitorizarea sesiunilor de training și dezvoltare profesională
[📊] Derularea sarcinilor administrative zilnice specifice departamentului de HR
[📊] Implicare în procesul de salarizare (colectare date, pontaje, transmitere către contabilitate/salarii)
Descrierea jobului
[💶] Beneficii:
[✅] Program de lucru bine stabilit si respectat
[✅] Tichete de masă
[✅] Contract de munca pe perioada nedeterminata
[✅] Salariu competitiv si platit la timp
[✅] Un program lejer lăsând loc și pentru timp liber pe care sa-l petreci împreună cu prietenii/familia
Descrierea companiei
Plast Technik are ca activitate principala productia de tamplarie PVC, fiind prezenta pe piata romaneasca (si nu numai) incepand cu anul 1998. Ne aflam in plina expansiune si te invitam sa te alaturi echipei noastre!
Joburi similare
- 11 Dec. 2025
Referent HR - Resurse Umane – Companie de contabilitate
DRACMA CONTAB SRL
București5000 - 5500 RON net / lună


