Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

HR Payroll & Admin Specialist @Flip.ro

eMAG
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.
Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.

Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!

Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.
Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!

Te vrem in echipa noastra pentru ca:
  • Ai studii superioare;
  • Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar;
  • Esti o persoana constiinciosa si responsabila;
  • Ai abilități de planificare și organizare, iar atenția la detalii este un punct forte;
  • Ai experiență in platforme de HR, iar Microsoft Office iti este prieten.

Descrierea jobului

Activitatile tale:
  • Vei centraliza si verifica pontajele in vedere calcului salarial pentru angajatii companiei;
  • Vei efectua calculul salarial pe baza pontajelor asigurandu-te de acuratetea datelor.
  • Vei plasa lunar comanda de tichete de masa;
  • Vei întocmi, gestiona și îndosaria documentele privind administrarea de personal (contracte de munca, decizii de încetare, acte adiționale, adeverințe);
  • Vei acorda asistență și consultanță tuturor angajaților referitor la prevederile politicilor de resurse umane ale companiei;
  • Vei întocmi și elibera, la cerere, documente solicitate de către actuali și foști angajați ai companiei;
  • Vei folosi aplicația de HR și te vei asigura de acuratețea datelor;
  • Vei întocmi diverse rapoarte și analize din aria de expertiză;
  • Vei oferi explicații și detalii angajaților referitoare la fluturașii de salariu/calcul salarial;
  • Vei verifica conformitatea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de muncă și legislației în vigoare;
  • Vei contribui, împreună cu ceilalți membrii ai echipei, la menținerea eficienței și îmbunătățirea activității departamentului;
  • Vei participa activ la proiectele/activitățile initializate de departamentul nostru sau proiectele/activitățile unde departamentul trebuie să fie reprezentat, conform cu sarcinile alocate de managerul direct/directorul de departament.
Misiunea noastra catre tine:
  • Abonament medical la Regina Maria;
  • Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
  • Abonament Bookster si My Academy;
  • Tichete de masa;
  • Un mediu de lucru dinamic.

Ești curios să afli mai multe despre următorul pas din cariera ta? Aplică acum și, dacă consideram ca te potrivești cu rolul dorit, te vom contacta pentru a stabili un interviu!

Descrierea companiei

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.  

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.

De ce să te alături echipei noastre?

Grow Faster.

Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.

Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

Împreună suntem eMAG Teams. Descoperă mai multe despre echipele noastre aici. https://teams.emag.ro/.

• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A pioneer of the Romanian market, eMAG was founded in 2001 in Bucharest and has well established businesses in Bulgaria and Hungary. For almost 20 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money. With a range of products continuously expanding through own offer as well as through its partners in the Marketplace, eMAG is the place where anybody can search and order anything, from anywhere.

Why work with us?

Grow Faster.

We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

Together we make eMAG Teams. Find out here where is your place: https://teams.emag.ro/ (to be inserted under "here" word).

• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.