Export Sales Advisor with French
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
What we’re looking for:
- Experience in Customer Service/ Sales/ Supply Chain/ Purchasing/ ;
- French at a conversational level;
- Excel skills;
- Customer-oriented approach;
- Problem solving skills and ability to deal with numbers;
- Team-worker attitude.
Descrierea jobului
Manage Order & Delivery
- Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;
- Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;
- If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners;
- Informs and follows up with customers.
Manage Request
- Captures customer’s requests & claims;
- Analyses and provides issue resolution or appropriate answer;
- Contacts, follows up and closes the loop with customer;
- Performs basic root cause analysis and implements corrective actions to eliminate reoccurrences;
- Shares recurring problems with the relevant internal partner(s) in order to find solutions.
Support sales
- Seizes opportunity to up-sell and cross-sell in response to Customer orders, requests and portfolio management.
Apply and improve work methods
- Applies standards and procedures (including internal control rules & embargo);
- Contributes to continuous improvement to enhance.
In Michelin, we offer:
- Flexible work schedule and home-office options (hybrid);
- A customizable benefits package with options to choose: gym access, medical or dental services, private retirement pension, deduction of public transport costs, cultural activities vouchers etc.
- Private medical subscription; Life insurance; Luncheon vouchers and discounts; Deduction of vacation costs.
Descrierea companiei
Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).
ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.
De unde vin succesul și ideile? Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.
Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.
Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine. De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului. Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.
https://jobs.michelin.ro/