Director economic
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate;
- cunostinte operare PC (MS Office);
- persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati;
- abilitati de lucru cu termene limita;
- capacitate de planificare, organizare si finalizare;
- abilitati de comunicare;
- limba engleza la nivel mediu-avansat.
Descrierea jobului
- asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conf. cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii;
- executa controlul financiar preventiv, a operatiunilor si documentelor financiar-contabile;
- raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii;
- raspunde de organizarea si efectuarea inventarierii generale a patrimoniului, cel putin odata pe an, in orice situatie prevazute de lege si de cate ori directorul general al societatii o cere, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- raspunde de evidenta formularelor cu regim special;
- asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- raspunde de respectarea disciplinei de casa;
- supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
- asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- efectueaza analiza financiar-contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta adunarii generale a asociatilor;
- avizeaza lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul, mijloace fixe, obiecte de inventar, foi de parcurs;
- reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare;
- raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
- realizeaza si raspunde de efectuarea si corectitudinea platilor catre furnizorii companiei;
- raspunde de intocmirea si corectitudinea facturilor emise catre clientii companiei;
- realizeaza si raspunde pentru corespondenta cu bancile in vederea intocmirii scrisorilor de garantie, a creditelor, ipotecilor si a contractelor cu acestea;
- realizeaza si raspunde pentru corespondenta cu companiile de asigurari in vederea intocmirii asigurarilor, francizelor si a contractelor;
- supervizeaza si consulta colegii cu privire la declaratiile referitoare la exporturi.
Descrierea companiei
Compania AL PROMT a fost infintata in anul 1993 si a reusit in decursul timpului sa devina unul dintre liderii de piata din domeniul constructiilor de pereti cortina, tamplariei din aluminiu sau otel si al placarilor ventilate. La AL PROMT, ne concentram eforturile pentru dezvoltarea unor fatade de cladiri care sa indeplineasca atat cerintele de calitate cat si cele estetice si energetice. Atentia catre functionalitate si conformitatea cu standardele actuale fac din orice proiect realizat de AL-PROMT un succes. Ne remarcam prin proiecte de anvergura cum ar fi: Sky Tower, Promenada Mall, Luminatoarele proiectului Mega Mall, Parklake si multe altele. Sistemele folosite sunt Schüco Germania pentru peretii cortina, tamplaria din aluminiu si pvc si Jansen Elvetia pentru tamplaria din otel. Compania se afla intr-un proces de dezvoltare continuu si valorile cu care ne mandrim sunt: responsabilitate, calitate, profesionalism, competenta, dinamism si inovatie. In mod constant sunt supuse la concurs diverse pozitii in cadrul companiei si ne-am bucura daca persoanele ce aplica ar avea aceleasi principii de abordare a proiectelor ca si noi. Aplicatii se realizeaza prin intermediul site-ului. Multumim pentru interesul acordat! Semnat, Echipa AL-PROMT