Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Director Economic / Expert contabil

MARCRIS CENTER SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experiență de minim 5 ani în domeniul financiar contabil;
  • Studii superioare economice absolvite.
  • Cunostinte contabile si de operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate)
  • Experiență într-un post de Contabil Expert sau Director Economic.
  • Experienta in cadrul unui departament economic din domeniul e-commerce reprezinta un avantaj.
  • Corectitudine, seriozitate, receptivitate, disponibilitate in preluarea unor sarcini punctuale.
  • Bune abilitati de coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa.
  • Capacitate si experienta in a lucra cu termene limita.
  • Membru CECCAR ( Reprezinta un avantaj )

Descrierea jobului

  • Înregistrarea corecta si la timp în contabilitate a tuturor operațiunilor financiare ale companiei legate de achiziții, vânzări, bancă, casă, fișă de cont furnizori/clienți, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, in conformitate cu principiile generale ale contabilitatii;
  • Verificarea și analiza soldurilor pentru mijloace fixe,clienți, furnizori;
  • Analiza conturilor de venituri și cheltuieli;
  • Verificarea jurnalelor de achizitii si vanzari si intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale lunare.
  • Intocmirea balantei de verificare lunare;
  • Stabilirea obligatiilor de plata lunare.
  • Intocmirea si depunerea bilantului contabil ;
  • Servicii personal : contracte , Revisal , state salarii , Declaratia 112;
  • Consultanta si asistenta pentru organizarea contabilitatii primare;
  • Reprezentarea in relatiile cu organele de control
  • Implicarea in diferite proiecte;
  • Realizarea de diverse rapoarte și situații pentru management când este necesar;
  • Calculul si inregistrarea impozitului, intocmirea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale/semestriale si/sau in cazuri speciale (010, rectificative, etc)
  • Reglari lunare (gestiune, avansuri, etc)

Descrierea companiei

GiftDay este un Retailer international de Cadouri personalizate cu Operatiuni in Romania, Bulgaria, Ungaria, Grecia si Cehia urmând ca în perioada imediat urmatoare să ne extindem în alte 3 țări.

Compania investește masiv in utilaje de ultimă generație pentru a oferi clienților produse de înaltă calitate.

Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră de profesioniști.

Publicat 3 Apr. 2024 Reactualizat 3 Apr. 2024 Expiră 3 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.