Customer Support
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;
Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;
Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.
Descrierea jobului
Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;
Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;
Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;
Actualizarea contractelor comerciale;
Actualizarea bazei de date;
Acordare suport pentru parteneri/comercianti.
Beneficii:
800 lei tichete de masa
1275 lei platforma benefit
500 lei bonus de vacanta
300 lei bonus de sarbatori
500-800 lei bonus de performanta
Contract perioada nedeterminata
Zile de concediu extra
Cursuri ggratuite
Posibilitate de avansare
Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
Descrierea companiei
Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
- recrutarea de manageri sau specialiști,
- asigurarea de forţă de muncă temporară,
- audit de Resurse Umane,
- instruirea personalului.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.