Candidatul Ideal
Cum esti tu
- Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți
- Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat
- Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare
- Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate"
- Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi.
- Ești o persoană organizată și atentă la detalii
- Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul
- Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență
- Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare
Descrierea jobului
Despre rol
În rolul de Customer Support Officer vei fi primul punct de contact pentru clienții Solo. Căutăm o persoana care sa preia solicitările clienților într-un mod eficient, sa ofere răspunsuri corecte și prompte într-un limbaj accesibil clienților, contribuind astfel la oferirea unei experiențe de suport excepționale.
Ce vei face
Ce oferim noi
În rolul de Customer Support Officer vei fi primul punct de contact pentru clienții Solo. Căutăm o persoana care sa preia solicitările clienților într-un mod eficient, sa ofere răspunsuri corecte și prompte într-un limbaj accesibil clienților, contribuind astfel la oferirea unei experiențe de suport excepționale.
Ce vei face
- Vei fi responsabil pentru gestionarea întrebărilor clienților primite prin două canale de comunicare: email și chat-ul de pe site-ul nostru, oferind răspunsuri atât pentru etapele de pre-sales, cât și de post-sales
- Vei avea în grijă suportul general al platformei noastre: identificarea discrepanțelor și îmbunătățirilor, rezolvarea bug-urilor și furnizarea de training clienților cu privire la serviciile Solo, prin intermediul gestionării tichetelor de suport
- Vei colabora strâns cu echipa noastră de produs, impartasind feedback-ul clienților și contribuind la propunerea de îmbunătățiri pentru aplicația SOLO, bazate pe experiența ta și pe discuțiile cu aceștia
- Vei propune de asemenea îmbunătățiri privind procesele echipei de customer service pe masura ce acumulezi experiență și obții înțelegere suplimentară în rol și companie
- Te vei coordona constant cu ceilalți membri ai echipei de suport asigurându-te că nevoile clienților sunt prioritizate și rezolvate în mod corespunzător
Ce oferim noi
- Salariu competitiv (5000 RON)
- Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria
- Programul de muncă este flexibil, dar încercăm să lucrăm 8-9 ore pe zi (plus pauza de prânz). Ca regulă, venim la birou (fizic), dar ocazional putem lucra și de acasă.
- Abonament Bookster
- Pauză de lectură zilnică, bootcamp anual, cărți cadou la angajare
- Nu numărăm zilele de concediu
- Healthy bar cu fructe proaspete, alune, cafea și cele mai bune ceaiuri, atmosfera relaxată în birou și colegi inteligenți și prietenoși.
Descrierea companiei
Ce este SOLO FINTECH
SOLO Fintech este o companie de tehnologie pentru micii întreprinzători din România.
La SOLO, credem că viața unui freelancer/antreprenor nu trebuie să fie un maraton prin hârtii și birocrație. Suntem contabilul tău digital, gata să-ți ia grijile de pe cap.
Cu SOLO problemele complexe devin soluții digitale, simple, accesibile și eficiente.
De cand ne-am înființat în 2021, am reușit să creăm o comunitate de peste 11.000 de SOLOprenori, transformând pasiunea noastră pentru tehnologie în liniștea SOLOprenorilor noștri.
SOLO Fintech este o companie de tehnologie pentru micii întreprinzători din România.
La SOLO, credem că viața unui freelancer/antreprenor nu trebuie să fie un maraton prin hârtii și birocrație. Suntem contabilul tău digital, gata să-ți ia grijile de pe cap.
Cu SOLO problemele complexe devin soluții digitale, simple, accesibile și eficiente.
De cand ne-am înființat în 2021, am reușit să creăm o comunitate de peste 11.000 de SOLOprenori, transformând pasiunea noastră pentru tehnologie în liniștea SOLOprenorilor noștri.
Joburi similare
- 11 Dec. 2025
Customer Service Representative - German Speaking
COPELAND SRL
Cluj-Napoca, Floresti, Baciu și alte 2 orașe


