-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Customer Care Representative

SOLO Fintech
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cum esti tu
  • Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți
  • Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat
  • Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare
  • Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate"
  • Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi.
  • Ești o persoană organizată și atentă la detalii
  • Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul
  • Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență
  • Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare

Descrierea jobului

Despre rol

În rolul de Customer Support Officer vei fi primul punct de contact pentru clienții Solo. Căutăm o persoana care sa preia solicitările clienților într-un mod eficient, sa ofere răspunsuri corecte și prompte într-un limbaj accesibil clienților, contribuind astfel la oferirea unei experiențe de suport excepționale.

Ce vei face
  • Vei fi responsabil pentru gestionarea întrebărilor clienților primite prin două canale de comunicare: email și chat-ul de pe site-ul nostru, oferind răspunsuri atât pentru etapele de pre-sales, cât și de post-sales
  • Vei avea în grijă suportul general al platformei noastre: identificarea discrepanțelor și îmbunătățirilor, rezolvarea bug-urilor și furnizarea de training clienților cu privire la serviciile Solo, prin intermediul gestionării tichetelor de suport
  • Vei colabora strâns cu echipa noastră de produs, impartasind feedback-ul clienților și contribuind la propunerea de îmbunătățiri pentru aplicația SOLO, bazate pe experiența ta și pe discuțiile cu aceștia
  • Vei propune de asemenea îmbunătățiri privind procesele echipei de customer service pe masura ce acumulezi experiență și obții înțelegere suplimentară în rol și companie
  • Te vei coordona constant cu ceilalți membri ai echipei de suport asigurându-te că nevoile clienților sunt prioritizate și rezolvate în mod corespunzător


Ce oferim noi
  • Salariu competitiv (5000 RON)
  • Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria
  • Programul de muncă este flexibil, dar încercăm să lucrăm 8-9 ore pe zi (plus pauza de prânz). Ca regulă, venim la birou (fizic), dar ocazional putem lucra și de acasă.
  • Abonament Bookster
  • Pauză de lectură zilnică, bootcamp anual, cărți cadou la angajare
  • Nu numărăm zilele de concediu
  • Healthy bar cu fructe proaspete, alune, cafea și cele mai bune ceaiuri, atmosfera relaxată în birou și colegi inteligenți și prietenoși.

Descrierea companiei

Ce este SOLO FINTECH

SOLO Fintech este o companie de tehnologie pentru micii întreprinzători din România.

La SOLO, credem că viața unui freelancer/antreprenor nu trebuie să fie un maraton prin hârtii și birocrație. Suntem contabilul tău digital, gata să-ți ia grijile de pe cap.

Cu SOLO problemele complexe devin soluții digitale, simple, accesibile și eficiente.

De cand ne-am înființat în 2021, am reușit să creăm o comunitate de peste 11.000 de SOLOprenori, transformând pasiunea noastră pentru tehnologie în liniștea SOLOprenorilor noștri.
Publicat 27 Nov. 2025Reactualizat 11 Dec. 2025Expiră 27 Dec. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.