-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Controller Operational

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii superioare economice;
  • Cunoştinţe avansate de Excel;
  • Cunostinte profesionale in domeniul financiar contabil, capacitate de sinteză, abilități de analiză și rezolvare a problemelor,
  • Comunicare, confidenţialitate, loialitate, spirit de echipă;
  • Experienţă minim 5 ani în domeniul financiar-contabil.

Descrierea jobului

Responsabilitati principale:
  • Intocmește periodic setul de indicatori cheie de performanță (KPI) pentru activitățile/ contractele alocate;
  • Analizează valorile KPI, calculează și explică diferențele față de valorile standard/ bugetate ale KPI, interpretează tendințe, identifică erori de operare sau neconformități în urma analizei KPI sau a activității în sine;
  • Propune masuri relevante pentru cresterea eficientei operationale si calculeaza impactul masurilor propuse;
  • Propune, implementeaza si monitorizeaza indicatori de performanta suplimentari pentru activitatile operationale, relevanti pentru business;
  • Analizeaza activitatea operationala si propune actiuni de reducere a costurilor sau crestere a eficientei;
  • Efectueaza analize programate si ad-hoc; propune, valideaza si urmareste solutii corective;
  • Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a bugetului de investitii;
  • Urmareste, lunar, pentru activitatile operationale, variatiile dintre realizari si buget, efectueaza analiza acestor deviatii, raporteaza rezultatul;
  • Propune masuri de corectie a deviatiilor din buget, participa la implementare si urmareste implementarea acestora;
  • Intocmeste documentatiile aferente activitatilor si proceselor in care este implicat.
  • la solicitarea managementului societății execută activitati de control intern, in cadrul departamentelor Operationale, pentru detectarea neregulilor, nerespectarii procedurilor sau a eventualelor fraude.
  • Suport pentru business (obligatii contractuale, analize de impact etc.).
  • Participa , impreuna cu membrii departamentului Licitatii si Administrarea Contractelor, la procedura de licitatie in vederea analizarii documentatie si intocmirii ofertelor.
  • Preia responsabilitati in cadrul activitatii de ajustare/ modificare a tarifelor, la solicitarea responsabilului de Licitatii si Administrarea Contractelor.
  • In limitele de competenta ale pozitiei, acorda suport in cadrul activitatii de administrarea contractelor.
Beneficii :
  • Prima de vacanta;
  • Prime sarbatori si ziua firmei;
  • Tichete de masa in valoare de 40 RON/ zi ;
  • Bonus de fidelitate;
  • Pachet servicii medicale la Regina Maria
Publicat 27 Nov. 2025Reactualizat 11 Dec. 2025Expiră 27 Dec. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.