Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil sef

PRIVILEG CATERING SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam un/o coleg /a, cu bune abilitati de comunicare, organizare, perseverent/a si orientat/a spre rezultat care sa ocupe postul de Contabil sef.

Pregătirea și experiență:
  • absolvent al învățământului superior economic de specialitate;
  • să probeze o vechime de cel puțin 5 ani în domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contantabile;
  • să posede cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și financiar-contabil;
  • să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
  • să probeze o bună cunoaștere a conducerii contabilității computerizate;
  • inteligență (gândire logică, memorie, capacitate de analiză și sinteză);
  • capacitate de organizare și conducere a activității serviciului;
  • capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
  • corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
  • obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare)

Descrierea jobului

Responsabilități și sarcini:
  • organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
  • asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
  • organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;
  • urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului (prudenței, permanenței metodelor, continuității activității, independenței exercițiului, intangibilității bilanțului de deschidere, necompensării);
  • organizează și coordonează controlul financiar preventiv, stabilind operațiunile și documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum și persoanele care exercită acest control;
  • răspunde de consemnarea corectă și la timp, în scris, în momentul efectuării ei, în documente justificative a oricărei operații care afectează patrimoniul societății și de înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel puțin odată pe an, pe parcursul funcționării sale, în orice situații prevăzute de lege și de câte ori directorul general al societății o cere;
  • organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
  • răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar, efectuând personal sau prin altă persoană împuternicită, cel puțin lunar și inopinat controlul casieriei, atât sub aspectul existenței faptice a valorilor bănești cît și sub aspectul securității acestora;
  • asigură și răspunde îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
  • supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;
  • asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
  • efectuează analiza financiar contabilă pe bază de bilanț, pe care o prezintă în consiliul de administrație și respectiv adunării generale a asociaților;
  • este consultat de către conducerea societății în probleme care sunt de competența serviciului;
  • avizează lucrări pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidență, decontări, cheltuieli-venituri, bilanț, analize de sistem, tehnică de calcul;
  • răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilității 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum și de celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică și financiar-contabilă;
  • răspunde disciplinar, civil, material și penal, pentru pagubele provocate unității prin executarea defectuoasă a atribuțiilor sau prin neexecutarea acestora



Ce oferim:
  • Oferim un pachet salarial atractiv;
  • Vei avea ocazia si mediul perfect pentru a-ti dezvolta abilitatile personale si profesionale;
  • Vei beneficia de un pret special la achizitionarea produselor noastre;
  • Gatim pentru tine o delicioasa masa de pranz in fiecare zi lucratoare;
  • Vei lucra cu un angajator serios, intr-o echipa cu un management atent la nevoile angajatului.

Descrierea companiei

Privileg Catering, cu sediul in orasul Pantelimon, judetul Ilfov, este un furnizor complex de solutii dedicate evenimentelor. Lider pe piața de catering, compania Privileg Catering a primit Premiul I la categoria “Cea mai bună firmă de Catering” la Gala premiilor Food & Bar în 2008, 2009, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016 și Premiul II în 2012, 2017, 2019 si 2022.

Povestea noastră a inceput în 1996, din pasiune pentru mancare si cu convingerea ca aceasta poate condimenta intr-un mod fericit viata. Astfel, am crescut drept o firmă de catering cu 28 de ani experiență în domeniu.
Publicat 5 Apr. 2024 Reactualizat 26 Apr. 2024 Expiră 5 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.