Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

CONTABIL IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR

Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experienta profesionala in domeniul contabilitatii financiare - minim 4 ani;
Experienta in domeniul constructiilor - Constituie un avantaj;
Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
Sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;
Capacitatea de organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limita;
Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa, proactiv;
Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare.

Descrierea jobului

Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
Raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de verificarea evidentei contabile si a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
Organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
Organizeaza controlul asupra operatiilor patrimoniale;
Asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
Monitorizeaza contractele cu furnizorii si intocmeste lunar situatiei acestora;
Intocmeste situatia lunara a platilor furnizorilor interni;
Reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare;
Efectueaza calculul impozitelor si contributiilor datorate de companie;
Verifica si depune declaratiile lunare, trimestriale si anuale conform legii;
Raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
Este consultat de catre conducerea societatii in probleme care sunt de competenta serviciului.

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO a crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 23 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.