Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Consultant Vânzări prin Telefon (Hybrid) – VODAFONE ROMÂNIA

Instore Power Provider
10 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Recrutăm pentru că evoluăm!

Descrierea jobului

Vino alături de noi, în rolul de Consultant Vânzări!

O lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă. Spiritul nostru împreună cu tehnologia, ne dau putere să realizăm acest lucru.


Noi te invităm în echipa noastră cu abilitățile, creativitatea și talentul tău, să construim, împreună, un viitor mai bun.

Dacă:

  • Ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising sau îți dorești să începi o carieră în vânzări;
  • Ai diplomă de bacalaureat sau studii universitare;
  • Ai cunoștințe de utilizare PC;
  • Ai cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional;
  • Ești pasionat de tehnologie;
  • Comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;
  • Te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;


Te vrem în echipa noastră!

În Vodafone vei găsi o echipă de Consultanți Vânzări entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, promovând produsele și serviciile companiei, mobile și fixe, atât pentru clienți de cartelă, cât și cu abonament.



Rolul tău este de a:

  • Genera sau prelucra solicitări de la clienții existenți din baza de date Vodafone, cu obiectivul principal de a-i păstra în rețea;
  • Gestiona portofoliul de clienți;
  • Menține la un nivel optim balanța între soluțiile oferite clientului și venitul generat ca urmare a acțiunii de ofertare;
  • Comunica cu toate departamentele, pentru a găsi soluția optimă;
  • Procesa reclamațiile clienților;
  • Identifica și înțelege nevoile de comunicare ale clienților cu scopul de a propune oferte de retenție sau achiziție care se potrivesc nevoilor acestora;
  • Construi, adapta și propune clientului o oferta de produse și servicii Vodafone cu scopul de a încheia cu succes procesul de retenție sau de achiziție.


Ce beneficii îți aduce noul rol?

  • Program de lucru în sistem hybrid;
  • Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii multinaționale și de a fi printre primii care află despre ultimele noutăți din sfera tehnologiei;
  • Program de training, susținut ulterior de pregătire și suport pentru dezvoltarea ta profesională;
  • Oportunitatea de promovare în carieră;
  • Pachet de beneficii:

- Echipament IT

- Abonament telefonie mobilă;

- Bonusuri ce recompensează performanța individuală și pe cea de echipă;

- Tichete de masă;

- Abonament medical la clinică privată

Descrierea companiei

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Publicat 31 Iul. 2025Reactualizat 31 Iul. 2025Expiră 30 Aug. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.