Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

CONSILIER JURIDIC IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR

Aduro S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cunoasterea legislatiei in domeniu (HG1 /2018)
Studii superioare finalizate (de preferat Drept / Construcții)
Minimum 4 ani experienta într-o poziție de Manager Contract sau Consilier Juridic in domeniul constructiilor
Cunostinte despre formele contractuale de tip FIDIC
Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala
Abilitati de planificare, organizare, prezentare,persoana dinamica
Cunostinte de limba engleză - nivel mediu
Cunostinte bune operare PC (Excel, Word, PowerPoint)

Descrierea jobului

Ofera consultanta si asistenta juridica pe probleme de relatii comerciale si contracte comerciale;
Analizeaza si evalueaza riscurile, elaboreaza obiectiuni pentru contractele comerciale ale companiei;
Negocieaza si intocmeste contractele de executie, subantrepriza, prestari servicii si a actele aditionale subsecvente in vederea modificarii sau completarii contractelor cu date referitoare la durata contractului, obiectul contractului, pretul contractului, etc;
Asigurara documentele si informatiile juridice solicitate in departamentele companiei;
Emite puncte de vedere la diferitele solicitari din partea societatii, cat si din afara societatii;
Asigura asistenta juridica pentru societate in fata oricaror organe jurisdictionale;
Urmareste aparitia actelor normative si informeaza conducerea in ceea ce priveste obligatiile ce revin societatii;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
Monitorizeaza hotararile judecatoresti rezultate in urma solutionarii litigiilor instrumentate, susceptibile de executare silita, in vederea legalizarii si demararii demersurilor specifice pentru recuperarea sumelor de bani datorate societatii;
Avizeaza si legalizeaza documentele, conform legislatiei in vigoare care reglementeaza activitatea;
Verifica respectarea conditiilor si termenelor contractuale (FIDIC), pe toata durata derularii contractului dintre companie si colaboratori/beneficiari;
Mentine la zi documentatia contractului si le revizuieste periodic, urmareste drepturile si obligatiile contractuale;
Administreaza si gestioneaza contractul principal si ofera ajutor în administrarea contractelor de subcontractare/ furnizare/prestari servicii;
Redacteaza corespondenta catre beneficiari, consultanti, subantreprenori, prestatori si/sau furnizori;
Evalueaza problemele contractuale, pregateste si redacteaza notificarile de revendicare, formuleaza raspunsurile la reclamatii, dupa caz;
Informeaza in permanenta Managementul de Proiect cu privire la statusul contractelor.

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO a crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 23 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.