Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

COD Officer

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Ce ar trebui sa ai?

  • Studii superioare absolvite;
  • Bune cunostinte de PC (Excel);
  • Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
  • Cunostinte de contabilitate primara (constituie un avantaj);
  • Atentie distributiva, capacitate de concentrare si capacitate de organizare si planificare a muncii;
  • Atitudine proactiva si capacitatea de a colabora cu departamentele interne;
  • Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
  • Implicare in atingerea obiectivelor de echipa;
  • Deschiderea de a primi feedback contructiv.

Ce ar trebui sa faci?

  • Intocmirea rapoartelor zilnice privind rambursurile;
  • Urmarirea agentiilor alocate in vederea depunerii rambursurilor conform procedura interna;
  • Modificari de ramburs conform solicitarilor venite din partea clientilor Expeditori;
  • Emiterea chitantelor din PF in PJ conform solicitarilor venite din partea clientilor destinatari;
  • Solutionarea spetelor privind modificarea statusurilor venite din partea agentiilor alocate;
  • Comunicarea si solutionarea problemelor aparute in fiecare agentie alocata privind toate spetele ce tin de rambursuri;
  • Calcularea penalizarilor lunare pentru fiecare agentie alocata privind nerespectarea clauzelor contractuale;
  • Verificarea zilnica a extrasului bancar privind validarea rambursurilor incasate aferente fiecarei agentii in parte alocate;
  • Intocmirea si urmarirea incasarii ratelor scadente ale angajamentelor de plata aferente agentiilor alocate;
  • Colaborarea cu departamentele din toata organizatia in vederea asigurarii functionarii proceselor end to-end;
  • Transmiterea situatiilor in functie de solicitarile venite din partea superiorilor ierarhici;
  • Analizarea si propunerea de noi moduri de lucru sau optimizarea celor existente in vederea atingerii obiectivelor stabilite.

Cu ce vine job-ul la pachet?

  • Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
  • Traininguri de specialitate & acces gratiuit in platforme de learning;
  • Abonament pentru servicii medicale;
  • Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
  • Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune.

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 11 Mart. 2024 Reactualizat 10 Apr. 2024 Expiră 10 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.