Candidatul Ideal
Qualifications:
- University degree, preferably in Economics/ Business Administration/ Finance/ Computer Science;
- Minimum 2–3 years of experience in the field (preferably in FMCG or Consulting);
- Experience in Trade Marketing, Distribution, Marketing and/or Business Strategy & Planning is a plus;
- Good understanding of distribution models, Consumer Engagement platforms, Trade and Consumer segmentation tool and Brand framework is a plus;
- Good analytical, conceptual, monitoring & reporting skills;
- Good presentation and communication capabilities;
- Able to provide creative ideas/solutions;
- Very good command of business English;
- Computer literate - MS Office package, with high focus on Excel and PowerPoint;
Descrierea jobului
The main aim of the job is to support the Philip Morris Business Unit Team with relevant analysis and insights regarding Nielsen trends, Adult Consumer Distribution, Trade Coverage (Merchandising & Communication), and Consumer Engagement touchpoint platform areas. The role will contribute to the decision-making process related to resource allocation, objective setting, KPI monitoring, and improving the efficiency and effectiveness of commercial initiatives through better targeting and alignment of objectives, selected channels/retail selling points, and consumer profiles.
Responsibilities:
Responsibilities:
- Perform distribution data analysis (Retail Audit, In-Market Sales) to identify Philip Morris performance gaps versus key competitors, highlighting areas to be improved;
- Consolidate the retail selling universe for: i. communication platform allocation by brands in focus, ii. tactical programs, iii. Consumer Engagement touchpoint platform; review it and provide the final proposal;
- Monitor agreed Key Performance Indicators (KPIs), providing regular analysis, highlighting deviations from initial targets, and proposing corrective solutions;
- Support the Sales Forecast process by collecting input from regional teams; prepare sales forecasts considering historical data, latest market information, and stock levels by channel;
- Prepare the evaluation of commercial initiative deployment effectiveness by collecting regional feedback (consumers’ and customers’ reactions), highlighting achievements versus targets and key learnings;
Descrierea companiei
“Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
De ce să lucrezi pentru noi?
Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
De ce să lucrezi pentru noi?
Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”
Joburi similare



