Brand/ Category Manager Instalatii termice si sanitare
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca ai:
- studii superioare tehnice (studiile in domeniul instalatiilor reprezinta un avantaj)
- experienta relevanta in achizitii si vanzari (experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi reprezinta un avantaj);
- cunoasterea limbii engleze - scris si vorbit;
- cunostinte avansate de operare PC/ experienta in lucrul cu baze de date.
- abilitati manageriale. Abilitati avansate de comunicare si negociere
- inalt simt al responsabilitatii
- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;
- orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;
- permis de conducere categoria B;
- domiciliul stabil in unul dintre judetele Neamt, Bacau, Iasi, Suceava.
Descrierea jobului
- Dezvolti relatii comerciale cu furnizorii interni si externi pentru achizitionarea de instalatii sanitare si materiale de constructii pentru amenajari interioare;
- Negociezi conditiile contractuale cu furnizorii si manageriezi activitatile desfasurate cu acestia;
- Analizezi, dimensionezi si estimezi evolutia pietei
- Elaborezi strategii de aprovizionare in functie de istoric si de tendintele de dezvoltare a pietei;
- Achizitionezi produse noi in conformitate cu tendintele pietei;
- Urmaresti dezvoltarea pietei: gama de produse - zona - numar clienti si în functie de concluziile trase cauti noi furnizori de produse si servicii;
- Identifici categorii noi de furnizori de produse, negociezi conditiile comerciale si inchei parteneriate cu acestia;
- Verifici adaosul comercial obtinut in urma colaborarii cu clientii importanti si iei masuri de optimizare in functie de politica companiei;
- Identifici stocurile de marfa cu miscare lenta sau fara miscare si iei masuri de diminuare / eliminare a lor;
- Participi la realizarea materialelor de prezentare a produselor (cataloage, materiale training);
- Faci prezentari de produse interne si la clienti;
- Faci vizite de piata impreuna cu agentii si supervisorii;
- Participi la targuri; viziteaza targuri nationale si internationale;
- Elaborezi rapoarte specifice privind realizarea obiectivelor de achizitii si faci propuneri de imbunatatire a indicatorilor de performanta.
Beneficii Oferite:
- salariu aferent functiei, tichete de masa, asigurare medicala si alte recompense in functie de realizari;
- masina de serviciu
- acces la abonament sportiv;
- mediu de lucru modern, de crestere continua;
- apartenenta la o echipa de succes in cadrul unei companii de top, cu experienta de peste 32 de ani in Romania;
- acces la proiecte de dezvoltare personala si profesionala.
CV-urile se trimit pe adresa de e-mail: jobs@dinamic92.ro.
Interviurile se vor sustine la sediul Dinamic 92 din Piatra Neamt, B-dul G-ral Dascalescu.
Descrierea companiei
Dinamic 92 Distribution SRL este o companie infiintata in 1992 avand ca principala activitate distributia nationala de anvelope, consumabile auto, materiale pentru constructii si amenajari interioare. In cei 32 ani de existenta, politica firmei a fost orientata catre identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor sai printr-un proces continuu de largire a gamelor de produse oferite, la un raport pret/calitate cat mai competitiv.
Sediul central al firmei Dinamic 92 este in Piatra Neamt, activitatea de distributie fiind completata prin cele 5 puncte de lucru din Piatra Neamt, Bucuresti, Constanta, Timisoara si Cluj.