Candidatul Ideal
- Cunoastere foarte buna a limbii engleze si italiene
- Gandire structurata si abilitati solide de organizare
- Capacitate de lucru eficienta in situatii de stres si cu deadline-uri scurte
- Abilitati excelente de comunicare, atat verbal cat si in scris
- Determinare, motivatie si orientare spre dezvoltare continua
- Capacitatea de a colabora eficient in echipa
- Eficienta, punctualitate si atentie ridicata la calitate
- Flexibilitate in privinta programului de lucru
- Studii superioare finalizate
- Reprezinta un avantaj cursuri sau specializari in management si/sau marketing
- Gandire structurata si abilitati solide de organizare
- Capacitate de lucru eficienta in situatii de stres si cu deadline-uri scurte
- Abilitati excelente de comunicare, atat verbal cat si in scris
- Determinare, motivatie si orientare spre dezvoltare continua
- Capacitatea de a colabora eficient in echipa
- Eficienta, punctualitate si atentie ridicata la calitate
- Flexibilitate in privinta programului de lucru
- Studii superioare finalizate
- Reprezinta un avantaj cursuri sau specializari in management si/sau marketing
Descrierea jobului
- Gestioneaza agenda managerului: programari, prioritizare, reprogramari.
- Organizeaza si coordoneaza sedinte, conferinte, call-uri.
- Pregateste documente, rapoarte si prezentari la cerere.
- Preia si filtreaza solicitarile interne / externe adresate managerului.
- Mentine legatura cu furnizori, parteneri si clienti atunci cand este necesar.
- Transmite informatii, update-uri si decizii catre echipe.
- Asigura circulatia corecta a documentatiei intre departamente.
- Pregateste materialele logistice pentru sedinte si evenimente interna.
- Gestioneaza deplasari, rezervari si alte aranjamente administrative.
- Urmareste task-urile delegate si se asigura ca sunt incheiate la timp.
- Intocmeste rapoarte scurte privind progresul proiectelor.
- Semnaleaza riscuri, blocaje si lucruri care necesita decizie.
- Gestioneaza informatii sensibile cu discretie.
- Asigura acuratetea informatiilor furnizate catre management si echipe.
- Organizeaza si coordoneaza sedinte, conferinte, call-uri.
- Pregateste documente, rapoarte si prezentari la cerere.
- Preia si filtreaza solicitarile interne / externe adresate managerului.
- Mentine legatura cu furnizori, parteneri si clienti atunci cand este necesar.
- Transmite informatii, update-uri si decizii catre echipe.
- Asigura circulatia corecta a documentatiei intre departamente.
- Pregateste materialele logistice pentru sedinte si evenimente interna.
- Gestioneaza deplasari, rezervari si alte aranjamente administrative.
- Urmareste task-urile delegate si se asigura ca sunt incheiate la timp.
- Intocmeste rapoarte scurte privind progresul proiectelor.
- Semnaleaza riscuri, blocaje si lucruri care necesita decizie.
- Gestioneaza informatii sensibile cu discretie.
- Asigura acuratetea informatiilor furnizate catre management si echipe.
Descrierea companiei
Societatea Centrico Selir a fost înființată în anul 1995, în Galați, ca parte componentă a grupului italian de bănci și societăți financiare SELLA.
SELIR este o companie cu peste 550 de angajați, care oferă servicii de tip outsourcing, în conformitate cu cererile de externalizare primite, iar principalul obiectiv este de dezvoltare continuă pe baza experieței acumulate și a profesionalismului, oferind clienților servicii de înaltă calitate și cu mare valoare adăugată.
Astăzi oferim o paletă largă de servicii, cum ar fi:
Servicii IT (dezvoltare și mentenanță software);
Servicii Administrative de Back Office;
Servicii de Asistenţă de tip Call Center;
Servicii de Asistenţă Sistemistică(tehnică) de nivel 1;
Servicii de analiza dosare credite;
Servicii de recuperare credite;
Studii şi Analize financiare;
Robotic Process Automation și AI.
Printre multitudinea de premii primite de-a lungul anilor, Centrico Selir a primit certificarea Great Place to Work, reiinoita anual, care este martora a efortului depus pentru a crea o cultura si un mediu de lucru la standarde foarte ridicate.
Pentru mai multe detalii te așteptăm pe site-ul nostru la adresa www.selir.com sau la numărul de telefon 0742031176.
SELIR este o companie cu peste 550 de angajați, care oferă servicii de tip outsourcing, în conformitate cu cererile de externalizare primite, iar principalul obiectiv este de dezvoltare continuă pe baza experieței acumulate și a profesionalismului, oferind clienților servicii de înaltă calitate și cu mare valoare adăugată.
Astăzi oferim o paletă largă de servicii, cum ar fi:
Servicii IT (dezvoltare și mentenanță software);
Servicii Administrative de Back Office;
Servicii de Asistenţă de tip Call Center;
Servicii de Asistenţă Sistemistică(tehnică) de nivel 1;
Servicii de analiza dosare credite;
Servicii de recuperare credite;
Studii şi Analize financiare;
Robotic Process Automation și AI.
Printre multitudinea de premii primite de-a lungul anilor, Centrico Selir a primit certificarea Great Place to Work, reiinoita anual, care este martora a efortului depus pentru a crea o cultura si un mediu de lucru la standarde foarte ridicate.
Pentru mai multe detalii te așteptăm pe site-ul nostru la adresa www.selir.com sau la numărul de telefon 0742031176.
Joburi similare



