Candidatul Ideal
LEDMAX Electronics SRL, cu sediul in Blejoi - Prahova, societate cu o experienta de peste 10 ani in domeniul IT si care activeaza pe piata internationala a echipamentelor IT, cauta o persoana responsabila, implicata si proactiva care sa ocupe functia de "Asistent Manager".
Candidatul ideal ar trebui sa corespunda urmatorului profil:
- studii medii/superioare finalizate;
- cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
- abilitati de operare PC, Pachetul Microsoft Office [Word, Excel, Outlook];
- atitudine pozitiva, spirit dе initiativa si flexibilitate;
- orientare catre rezultate, atentie la detalii;
- bune abilitati de comunicare, capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
- seriozitate, integritate si confidentialitate.
Candidatul ideal ar trebui sa corespunda urmatorului profil:
- studii medii/superioare finalizate;
- cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
- abilitati de operare PC, Pachetul Microsoft Office [Word, Excel, Outlook];
- atitudine pozitiva, spirit dе initiativa si flexibilitate;
- orientare catre rezultate, atentie la detalii;
- bune abilitati de comunicare, capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
- seriozitate, integritate si confidentialitate.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- centralizarea si structurarea informatiilor interne;
- gestionarea eficienta a mesajelor, preluarea si transmiterea informatiilor primite din partea partenerilor;
- oferirea de suport si mentinerea legaturii cu toate departamentele implicate;
- elaborarea si redactarea diferitelor documente.
Beneficii:
- contract de munca pe perioada nedeterminata;
- pachet salarial cuprinzand bonuri de masa, prime de sarbatori etc;
- oportunități reale de avansare;
- colectiv tânăr, atmosfera destinsă.
Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind protectia datelor persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
- centralizarea si structurarea informatiilor interne;
- gestionarea eficienta a mesajelor, preluarea si transmiterea informatiilor primite din partea partenerilor;
- oferirea de suport si mentinerea legaturii cu toate departamentele implicate;
- elaborarea si redactarea diferitelor documente.
Beneficii:
- contract de munca pe perioada nedeterminata;
- pachet salarial cuprinzand bonuri de masa, prime de sarbatori etc;
- oportunități reale de avansare;
- colectiv tânăr, atmosfera destinsă.
Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind protectia datelor persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Descrierea companiei
LedMax Electronics este o societate cu capital 100% românesc, cu o experientă de peste 10 ani în domeniul IT care activează pe piată internatională, având ca principală activitate procesarea computerelor, stațiilor de lucru si componentelor IT. Compania este în continuă expansiune si oferă posibilitatea de a dezvolta o carieră in mai multe domenii.
Localizata in Blejoi, la 5 min de centrul orasului Ploiesti, gazduieste in prezent peste 400 de angajati intr-o hala de 10000 mp, dotata si echipata la standarde europene.
Joburi similare



