Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Vanzari - Scule, Echipamente, Utilaje, Accesorii

CRIANO exim SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Nivel Studii – medii sau superioare, specialitate marketing
Nivel de inteligenta – peste medie
Instruire – specifica activitatii de vanzare
Experienta ideala – minim 2 ani
Abilitati – cunostinte operare PC (pachet MS Office si utilizare ERP), foarte buna comunicare si relationare, buna planificare, organizare si executie, personalitate puternica, gandire pozitiva, amabilitate, politete si eficienta, responsabilitate, ordine si corectitudine, seriozitate, creativitate, persuasiune, capacitate de aplanare a starilor conflictuale, perserverenta, fluenta verbala
Aptitudini – capacitate de invatare, lucru cu documente, negociere, atentie selectiva concentrata si distributiva, analiza si sinteza activitatii in scopul imbunatatirii acesteia prin propuneri pertinente, planificare si organizare, eficienta, spirit de echipa.
Cunoasterea pietei de profil si a produselor si serviciilor ofertate precum si a procedurilor interne ale firmei.
Activitatea se desfasoara la sediul companiei in Oradea.

Descrierea jobului

Responsabilitati Generale:
- Comunica cu clientii/dealerii, prezentarea produselor/serviciilor, preluarea comenzilor, intocmirea documentelor aferente in conformitate cu standardele comerciale si de etica ale companiei
- Cunoaste in profunzime produsele ofertate
- Indeplineste sarcinilor curente de activitate
- Pastreaza un climat de buna disciplina, atitudine politicoasa si pozitiva la locul de munca si in cadrul companiei.
- Cunoaste si respecta procedurile interne de lucru.
- Administreaza in mod eficient resursele materiale si financiare
- Realizeaza target-ul lunar/anual de vanzari si indeplineste KPI*
- Afiseaza o atitudine politicoasa in relatia cu tertii
- Pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor referitoare la companie fata de clienti/dealeri/terti cu exceptia organelor de control abilitate.

Responsabilitati Specifice:
  • Asistarea vanzarilor (in magazinul fizic si in depozit)
  • Aranjarea marfurilor pe standurile de prezentare
  • Asistarea clientilor in alagerea produselor
  • Pregatirea comenzilor date de clientii din magazin
  • Pregatirea comenzilor date de clientii online
  • Asistarea vanzarilor prin completare de documente (facturi, taloane de garantie, contracte, procese verbale, etc.)
  • Comunicare cu clientii in magazin, prin email, SMS, WhatsApp, telefonic utilizand o atitudine politicoasa si profesionala in vedere promovarii in piata a unei imagini pozitive a companiei.
  • Oferira de suport comercial referitor la caracteristici generale ale produselor, set livrare, stoc, pret, ofertare, stadiu comenzi/livrari, documente, inadvertente, preluare reclamatii comerciale si solutionarea acestora, etc.
  • Preia eventualele reclamatii comerciale si le directioneaza persoanei responsabile
  • Informeaza seful ierarhic cu privire la situarii nepravazute sau necuprinse in procedurile de lucru
  • Participare la inventarul anual
  • Respectarea procedurilor interne de lucru specifice postului si generale ale companiei**

Descrierea companiei

CRIANO este o companie cu istoric bogat in Romania. Infiintata in 1994 activeaza de peste 29 de ani.

In prezent CRIANO domina piata sculelor profesionale pentru faiantari si avanseaza rapid si pe alte segmente nisate.

Obiectul principal de activitate este distributia de scule, accesorii si echipamente pentru constructii.

Misiunea noastra este de a livra solutii eficiente constructorilor din Romania in cel mai rapid si convenabil mod.

Publicat 8 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 8 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.