Manager asistent
AHEAD LOGISTICS SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Implicare in activitatea de zi cu zi. Abilitate de a invata lucruri noi.
Descrierea jobului
CERINTE:
cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervări hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Beneficii: Salariu + bonus de performanta + bonuri de masa de 40 RON/zi, prime de Craciun, Paste si Ziua Copilului, asigurare medicala privata,
cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervări hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Beneficii: Salariu + bonus de performanta + bonuri de masa de 40 RON/zi, prime de Craciun, Paste si Ziua Copilului, asigurare medicala privata,
Descrierea companiei
Companie de transport germano-romana cu o flota de 67 camioane, depozit propriu si prezenta de peste 17 ani pe piata din Romania.
Publicat
19 Apr. 2024
Reactualizat
19 Apr. 2024
Expiră
19 Mai 2024
Joburi similare