Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.
Ce este nevoie sa detii:
- Experienta de minimum doi ani intr-un post similar
- Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj
- Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune
- Experienta in lucrul cu softuri contabile
- Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office
- Competente de limba engleza la nivel mediu
- Abilități excelente de comunicare verbala și în scris
- Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii
- Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant
- Permis dе conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative
- Emiti facturile fiscale pentru clientii organizatiei
- Verifici corectitudinea datelor si valorilor facturilor primite de la furnizori si le transmiti departamentului contabilitate in vederea efectuarii platilor
- Urmaresti datele scadente ale facturilor fiscale de la furnizori si pentru clienti
- Operezi la zi contabilitatea primara utilizand programul Saga
- Realizezi confirmari de sold anuale ale furnizorilor (fisa cont)
- Pregatesti dosarul lunar de contabilitate (extrase bancare, deconturi, dispozitii de plata, bonuri de consum etc)
- Arhivezi electronic si fizic toate documentele pastrand o buna evidenta a acestora
- Transmiti informatiile lunare necesare pentru intocmirea Rapoartelor de Mediu si Intrastat
- Actualizezi baza de date in cadrul aplicatiei de tip CRM
- Interactionezi si mentii relatia cu furnizorii si clientii
- Elaborarezi si/sau completezi diverse rapoarte solicitate de management
- Sortezi corespondenda electronica
- Asigurarea unei primiri profesionale a vizitatorilor si gestionarea corespunzatoare a apelurilor telefonice
- Asiguri suport tuturor departamentelor organizatiei (editare contracte etc).
- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare
- Iti desfasori activitatea profesionala intr-o organizatie care te incurajeaza sa te dezvolti din punct de vedere profesional
- Esti parte din programul intern de dezvoltare profesionala si de imbunatatire a abilitatilor
- Climat organizational pozitiv ce valorizeaza respectul si invatarea.
Descrierea companiei
HIDROSTYLE este o companie cu o experienta de 10 ani pe piata de SPA si Wellness.
Suntem unic importator si distribuitor al cazilor cu hidromasaj CalderaSpas®, SUA. De asemenea, reprezentam in Romania si brandul de piscine cu inot contracurent Endless Pools, considerat numarul 1 in lume pe acest segment.
Fiecare produs este conceput cu cea mai mare atentie pentru detalii si este riguros testat la cele mai inalte standarde de calitate.
Ne bazam pe o echipa dinamica si ambitioasa, bine pregatita profesional, ce este indrumata de manageri cu experienta in domeniu.
Contribuim din plin la confortul vietii clientilor nostri!