Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASISTENT MANAGER

LEMACONS SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.

Cerinte:
  • Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala;
  • Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat);
  • Experienta de minim 2 ani ca asistent manager;
  • Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel);
  • Curs de asistent manager;

Descrierea jobului

Responsabilitati:
-
tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;
- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;
- asigura expedierea corespondentei prin posta;
- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;
- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;
- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;

Beneficii:
  • Mediu de lucru competitiv;
  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masa;

Descrierea companiei

Societatea LEMACONS SRL, înființată în anul 2009, având capital privat integral românesc, este specializată în execuția lucrărilor de construcție a drumurilor și autostrăzilor, construcții civile și industriale, lucrări de alimentare cu apă și rețele de
canalizare, construcții rezidențiale și nerezidențiale cu instalațiile aferente, lucrări hidrotehnice.
Publicat 15 Apr. 2024 Reactualizat 1 Mai 2024 Expiră 15 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.