ASISTENT MANAGER / SECRETARA
GENERAL MANAGEMENT CONSTRUCTION GROUP SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- de preferat experienta 2 ani in domeniu,
- cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office,Internet);
- avantaj cunostinte minime de contabilitate primara
- persoana organizata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;
- evidenta personal - centralizare si trimitere catre departamentul de contabilitate
Descrierea jobului
- receptionare si inregistrare documente;
- preluare si transmitere apeluri telefonice si corespondenta;
- creerea de documente in Word sau Excel;
- activitati de secretariat pentru managementul firmei;
- organizare, gestionare si arhivare documente companie;
- gestionare corespondenta, activitati de birotica si secretariat;
- alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmei
Beneficii:
- se asigura transport la locul de munca
- pachet salarial atractiv
Descrierea companiei
Societate care activeaza din 2003 in domeniul constructiilor cu sediul in soseau Bucuresti - Magurele
Publicat
9 Apr. 2024
Reactualizat
30 Apr. 2024
Expiră
9 Mai 2024
Joburi similare