Candidatul Ideal
Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să îți pui amprenta în dezvoltarea unui portofoliu de succes?
Alătură-te echipei noastre! 😊
Cerințe:
- Experienta relevanta in FMCG FOOD
- Implementarea in zona arondata a strategiei de vanzari a companiei; aduce feed-back din teritoriu si eventual, participa cu propuneri de optimizare; actioneaza pentru optimizarea performantei reprezentantilor de vanzari din subordine, pentru a atinge obiectivele stabilite
- Cunoastere distribuitori si retail ponderat (EG, C&C, retele de magazine, Supermarketuri) de pe zona arondata (eventual sa fi avut o relatie de colaborare cu LKA de pe zona).
- Avand in vedere ca acoperirea retailului se face atat prin vanzare directa (pe retailul ponderat) cat si indirect (prin intermediul distribuitorilor) este obligatorie o buna cunoastere a pasilor vizitei la distribuitori cat si in magazine
- Abilitate in prelucrarea si analiza bazelor de date primite de la distribuitori (SO/ POS/ agent/ sku) si retaileri
- Experienta in gestionarea si analiza stocurilor la distribuitori si LKA (incluzand urmarire termene de expirare -> FEFO)
- Experienta in managementul distributorilor (incluzand echipele de vanzari ale distribuitorilor)
- Urmarirea stricta a incasarii in termen a soldurilor clientilor
- Capacitatea de a concepe routing-uri eficiente pentru el si oamenii din subordine
- Disponibilitate la deplasari frecvente (incluzand cazari si program prelungit cand situatia o impune).
Descrierea jobului
- Analizează, menține și dezvoltă relațiile cu distribuitorii;
- Crește prezența și portofoliul de produse CIO, identificând noi clienți și oportunități de vânzare;
- Coordonează activitățile zilnice pentru a atinge obiectivele de vânzări stabilite;
- Coordonează implementarea promoțiilor lunare și a inițiativelor legate de produsele strategice;
- Oferă suport și monitorizează echipa de vânzări din teren, ajutând la dezvoltarea acestora;
- Urmărește cu atenție gradul de atingere a obiectivelor și KPI-urilor;
- Analizează rezultatele din zona alocată, realizează rapoarte și propune soluții pentru creșterea vânzărilor.
Oferim:
- Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Salariu competitiv;
- Echipament de lucru (telefon, laptop și mașină) pentru a-ți sprijini activitatea zilnică;
- Tichete de masă;
- Prime de sărbători;
- Pachete promoționale;
- Oportunitatea de a contribui activ la succesul unei companii de top din industrie.
Te așteptăm în echipa CIO! 😊
Descrierea companiei
Compania Indiilor Orientale (CIO) reprezintă un brand românesc, înființat în anul 1995, moment în care am înțeles că diferența dintre o mâncare bună și o mâncare excelentă o face arta de a echilibra aromele și condimentele. Astăzi, CIO se situează în topul producătorilor de condimente și plante aromatice din România, fiind pe locul doi în topul producătorilor de piper, pe piața locală, dar și în topul producătorilor de ingrediente pentru patiserie-cofetărie.
La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimba jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust.
Suntem pe piață de peste 25 de ani, dar nu suntem interesați să menținem un status quo. CIO traversează o perioadă de creștere, schimbare și oportunități. O parte din această evoluție este obiectivul nostru de a revoluționa în plan culinar bucătăria fiecărui român. Dar nu este ușor. Trebuie să fim suficient de aventuroși pentru a ne asuma riscuri. Suficient de curajoși pentru a da greș. Dacă această descriere te caracterizează, alătură-te echipei noastre!