Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate
- Experienta de minimum 1 an intr-un domeniu care presupune gestionarea documentelor si utilizarea unui sistem informatic integrat; constituie un avantaj experienta in mediul bancar (activitati de back-office sau front-office)
- Atitudine proactiva, responsabila si orientata spre invatare continua
- Atentie la detalii si capacitate de respectare a procedurilor
- Cunostinte avansate de Microsoft Office (Excel si PowerPoint)
- Abilitati excelente de comunicare si negociere
Descrierea jobului
🔎 Verifici, înregistrezi, procesezi și arhivezi documente aferente încheierii actelor de aderare;
📢 Comunici cu agenții de marketing în toate privințele și acorzi suport în vederea încheierii actelor de aderare;
🖋 Comunici cu clienții în toate privințele pre și post vânzare;
🎯 Urmăresti vânzările realizate de agenții de marketing si propui de măsuri pentru îmbunătățire unde este cazul;
📑 Întocmiesti și verifici raportările de vânzări necesare;
🤩 Oferi suport colegilor la nevoie.
De ce sa te alaturi echipei noastre?
🎉 Zile libere platite: 2 zile pentru aniversare, 5–10 zile pentru evenimente speciale
🌴 Concediu de odihna suplimentar: intre 21 si 26 de zile, in functie de vechime
🎁 Prime: de vacanta, de performanta si cu ocazia sarbatorilor legale
🍽 Tichete de masa si 🛡 pensii facultative
🤝 Ajutoare sociale in momentele importante
🏦 Facilitati bancare dedicate angajaților
🌟 Oportunitate excelenta de a-ti incepe sau dezvolta cariera intr-un mediu profesional.
💼 Sprijin si indrumare din partea colegilor pentru a invata si a-ti desfasura activitatea cu succes.
🤗 Mediu de lucru placut si prietenos, bazat pe respect si colaborare.
🚀 Posibilitatea de a te implica in diverse proiecte care iti pot dezvolta abilitatile organizatorice si de comunicare.
Dacă dorești să afli ce alte joburi mai avem disponibile, cum este Life la BT sau care este #Cultura BT, poți accesa inclusiv site-ul de cariere al Băncii: https://cariere.bancatransilvania.ro/
Descrierea companiei
BT Pensii reprezintă compania de administrare a fondurilor de pensii facultative din cadrul Grupului Financiar Banca Transilvania, administrând fondul de pensii facultative Pensia Mea.
Compania activează pe piața românească din mai 2007, când a fost înființată pentru a administra pensii private, ca parte a grupului internațional Aviva, unul dintre cei mai mari asigurători la nivel mondial.
În anul 2015, compania a devenit parte a grupului Certinvest, sub denumirea de Certinvest Pensii
Din aprilie 2020 compania a devenit parte a Grupului Financiar Banca Transilvania, având în acţionariatul său BT Asset Management SAI şi BT Investments SRL.



