Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

AGENT SUPORT OPERAȚIONAL

E.ON Asist Complet
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate;
  • Studiile postuniversitare constituie un avantaj;
  • Experiență în domeniu: Minim 3 ani în domeniu similar. Cunoștințe de statistică şi ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈de utilizare a uneltelor specifice de marketing pentru proiectare şi interpretare chestionare; o bună cunoaștere a modelelor de dezvoltare de produse noi; o buna cunoaștere a pieței de gaz şi electricitate din România.
  • Cunoştinte de legislaţie: Legislaţie specifică raporturilor juridice a prestărilor de servicii; cadrul de reglementare relevant pentru piața de gaz şi electricitate din România.
  • Cunoștințe limbi străine: engleză;
  • Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Acces, PowerPoint, Outlook). cunoașterea programelor specifice de analiza statistica(SPSS/SAS sau similare) este un avantaj.

Altele:

  • Atitudine pozitivă, prezență agreabilă și calmă;
  • Capacitate de lucru sub stres si respectarea dead-line-urilor;
  • Abilități de management de proiecte; seriozitate și responsabilitate;
  • Capacitate de coordonare, planificare, organizare și prioritizare;
  • Capacitate de implicare în mai multe proiecte în același timp;
  • Orientare spre activitate/ motivare;
  • Bune deprinderi de organizare si planificare;
  • Abilități de negociere și mediere;
  • Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului, un program de lucru extins;
  • Permis de conducere-categoria B.

*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.

E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://eonasistcomplet.ro/protectia-datelor/.

Descrierea jobului

  • Preluarea, înțelegerea și asumarea tuturor informărilor primite de la managementul companiei și partenerii acestuia, în vederea prelucrării lor către toate entitățile interesate;
  • Extragerea, centralizarea și comunicarea datelor rezultate din sistemele informatice (Charisma, WFM, NETGAS, CRM, Platforme Furnizori și /sau alte aplicații dedicate) în urma prestării serviciilor din portofoliul companiei / partenerilor;
  • Analiza datelor în vederea stabilirii încadrării în țintele stabilite la nivel de companie / grup prin indicatorii de performanță;
  • Asigură acurateţea în analiza și prelucrarea datelor;
  • Realizează actualizarea permanentă a bazei de date;
  • Analizează și identifică deviații ale datelor, înregistrărilor în sistemele informatice, le raportează imediat și acționează pentru remediere împreună cu coordonatorul său;
  • Facilitează introducerea de noi sisteme, fluxuri și proceduri de lucru, asigurând o tranziție eficientă din punct de vedere operațional;
  • Urmărește performanța față de etapele de referință, raportează progresul, riscurile și rezolvarea problemelor identificate;
  • Ține legătura și se asigură că toți terții implicați în procesul de vânzare-execuție a liniilor de produs/ serviciu de care este responsabil sunt instruiți privind procesele de lucru și aplicațiile IT utilizate;
  • Asigură nivelul de stoc optim pentru echipamentele și materialele necesare în vederea desfășurării activității companiei, prin urmărirea instalărilor, emiterea referatelor de necesitate, comunicarea acestora către furnizori și urmărirea livrărilor în toate centrele zonale;
  • Elaborarează cerințe şi monitorizează activitatea pentru implementarea în sistemele relevante a tuturor instrumentelor de vânzare necesare aferente liniilor de produse alocate – oferte, contracte, liste de prețuri;
  • Asigură comunicarea constantă cu echipele impactate în ceea ce privește implementarea oricăror modificări de proces, proceduri de lucru și/sau implementări în sistemele informatice şi stabileşte sesiuni de follow-up pentru a se asigura de implementarea lor;
  • Este punct de contact pentru captarea feedback-ului de la toate echipele operaționale în vederea îmbunătățirii continue a proceselor și procedurilor de lucru aferente liniilor de produse alocate;
  • Identifică problemele și situațiile speciale în cadrul derulării proceselor de vânzare sau post-vânzare, precum și clarificarea/soluționarea acestora în relație cu departamentele/ funcțiunile specializate;
  • Definește şi agrează cu Managerul de produs/ Șef Birou/Șef Serviciu Implementare, Raportare, Expertiză procesele de lucru de vânzare și post vânzare pentru lansarea în piață a produselor/soluțiilor în vederea susținerii obiectivelor de vânzări și execuții post montaj, aferente liniilor de produse alocate.

Ce îţi oferim noi

  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă.
  • Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor.
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.

Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.

Descrierea companiei

E.ON Asist Complet S.A. este o companie a grupului E.ON ROMANIA. Principalul obiect de activitate al companiei este de a oferi cele mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, montaj centrale termice si sisteme de aer conditionat.

Publicat 21 Mai 2024 Reactualizat 21 Mai 2024 Expiră 20 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.