Candidatul Ideal
- cunostinte limba maghiara si limba romana scris si vorbit – obligatoriu;
- cunostinte utilizare calculator;
- atentie la detalii;
- atitudine proactiva si orientare catre client.
- cunostinte utilizare calculator;
- atentie la detalii;
- atitudine proactiva si orientare catre client.
Descrierea jobului
Activitatea presupune:
- preluarea apelurilor clientilor si asigurarea suportului de profil relatii client call center: informatii facturi, contracte, documente, preluare reclamatii si planificare in organizatie etc;
- initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor;
- promovarea serviciilor;
- indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution).
Activitatea se va desfasura remote, dupa cele 2 luni de training. Trainingul de formare va avea loc in Miercurea Ciuc și va fi platit. Nu se deconteaza transportul sau cazarea.
Pe perioada trainingului (decembrie – februarie), programul de lucru va fi de la 09-17:30.
Dupa finalizarea cursurilor de training, programul de lucru va fi organizat in ture, alternand saptamanal:
• Tura 1: 8:00 – 16:30
• Tura 2: 11:30 – 20:00
- preluarea apelurilor clientilor si asigurarea suportului de profil relatii client call center: informatii facturi, contracte, documente, preluare reclamatii si planificare in organizatie etc;
- initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor;
- promovarea serviciilor;
- indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution).
Activitatea se va desfasura remote, dupa cele 2 luni de training. Trainingul de formare va avea loc in Miercurea Ciuc și va fi platit. Nu se deconteaza transportul sau cazarea.
Pe perioada trainingului (decembrie – februarie), programul de lucru va fi de la 09-17:30.
Dupa finalizarea cursurilor de training, programul de lucru va fi organizat in ture, alternand saptamanal:
• Tura 1: 8:00 – 16:30
• Tura 2: 11:30 – 20:00
Descrierea companiei
Advalia Services Srl este filiala romaneasca a unuia din cele mai importante grupuri internationale de BPO (Business Process outsourcing).
Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania. Advalia, vine in completarea activităților de contact center tradiționale, dezvoltand o serie de soluții tehnologice inovatoare, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților și de a creste oportunitățile de vânzare si retention.
Joburi similare
- 6 Nov. 2025
Operator Call Center Targoviste
TOKAIDO CONSULT S.R.L.
Targoviste, Gaesti, Moreni și alte 2 orașe2200 - 4000 RON net / lună

