Administrative Clerk
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Echipa de Transport – FM Logistic (sediul din Dudestii Noi, TM, pentru care oferim transport din oras pana la sediu) este in cautarea unui/unei coleg/e entuziast si dornic de a invata si cunoaste tainele transportului din perspectiva administrativa, a facturarii si a relatiei cu clientii, colaboratorii dar si cu ceilalti colegi din departament. Daca esti interesat/a in a-ti dezvolta o cariera in supply chain & transport, ai ajuns in locul potrivit! :)
La ce sa te astepti de la aceasta pozitie ?
Vei fi responsabil de gestionarea si indeplinirea task-urilor administrative pentru a oferi support operational, ca parte integrata dine chipa de transport, servind ca un liant strans intre clientii companiei si colaboratorii/subcontractorii nostri.
Profilul tau :
- Student in ultimul an la ASE/Finante/Management/Transport sau 1-2 ani experienta de lucru intr-un domeniu conex
- Nivel mediu de expertiza de lucru in MS Office – Excel cu precadere
- Persoana foarte organizata si orientata catre numere & detalii, cu abilitati de introducerea datelor cu atentie – precizie
- Mod de lucru structurat impreuna cu bune abilitati de comunicare
- Focus catre indeplinirea deadline-urilor si actiunilor urgente si importante
- Dorinta de dezvoltare continuna si cu initiativa
- Atitudine pozitiva si deschisa catre nou
Descrierea jobului
- Receptioneaza facturile de transport emise de catre colaboratorii FM Romania
- Verifica existenta tuturor documentelor de transport, verifica ︁︀︂︃︃︉︆︆︄corectitudinea facturii si concordanta sumelor cu inregistrarile, cu contractul sau comanda de transport
- Introduce informatii aferente operatiunilor desfasurate de echipa in sistemul informatic TMS
- Contacteza colaboratorii pentru obtinerea documentelor de transport in cazul in care acestea nu sunt complete
- Raporteaza situatiile documentelor si se asigura ca informatiile sa ajunga la cei implicati
- Arhiveaza documentele de transport aferente tuturor inregistrarilor
- Asigura un standard de calitate adecvat al cooperării sale cu alti angajati
- O echipa stabila si unita, intr-o companie corporate de logistica si transport cu sediul central in Franta, Paris, cat si sansa de a coopera zi de zi cu clienti FM de renume si parteneri de business
- Oportunitatea de a-ti pune ideile la treaba si a-ti crea singur oportunitati profesionale de dezvoltare
- Sistem de recompensare in functie de vechimea in companie, pachet de beneficii incepand din prima zi
- Bonusuri de performanta setat prin obiective clare si usor de inteles prin practica zilnica
- Mediu de lucru prietenos si informal
- Program de lucru : L-V - 08:15 – 16:20
Descrierea companiei
With more than 27 000 collaborators worldwide, FM LOGISTIC ensures the optimization of the global supply chain: warehousing (computerized inventory management, order processing etc), co-packing, food co-manufacturing and industrial manufacturing, transportation / distribution.
From production to consumption, responsiveness, flexibility, quality and safety make FM LOGISTIC a real creator of value added.