Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

DIRECTOR VANZARI EXPORT-relocare in Bucuresti

NRG CABLES S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management;
  • Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp;
  • Disponibilitate pentru program prelungit de muncă;
  • Disponibilitate pentru relocare;
  • Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora;
  • O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus;
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune
  • Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Desfăşoară în permanenţă activităţi care să conducă la dezvoltarea firmei şi la menţinerea şi creşterea cotei de piaţă a acesteia în zona de export.
  • Întocmeşte planul de vânzări pe termen scurt, mediu şi lung, valoric şi cantitativ, pe clienţi existenţi şi clienţi noi.
  • Elaborează şi prezintă spre aprobare Directorului Comercial, planul lunar de vânzări pentru luna următoare şi planul de activitate, care vor cuprinde, cel puţin: obiective generale ( nivel vânzări), detalierea obiectivelor (vânzări pe clienti, grupe de produse), planul de acţiune concret, suportul tehnico – material, financiar considerat a fi necesar în atingerea acestor obiective.
  • Efectuează studii de piaţă şi analiza SWOT cu o periodicitate stabilită de conducere, urmareste permanent activitatea competitiei.
  • Întocmeşte rapoarte de activitate săptămânal privind evoluţia pieţei: situaţia globală a pieţei, gradul de acoperire a cerinţelor pieţei la nivel general şi pe grupe de produse, gradul de satisfacţie al clienţilor, situaţia pe piaţă în raport cu concurenţa.
  • Determină potenţialul fiecărui client şi planifică volume de vânzări în raport cu strategia comercială.
  • Identifică corect clienţii potenţiali.
  • Urmăreşte dezvoltarea continuă a reţelei de clienţi externi şi creşterea cifrei de afaceri în concordanţă cu potenţialul pieţei.
  • Determină lunar gradul în care realizările sunt conforme cu planificările şi face propuneri de modificare a planificării în raport cu situaţia reală de pe piaţă.
  • Viziteaza periodic clientii din portofoliu.
  • Urmareste incasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de clienti.
  • Intocmeste raportul de activitate care trebuie sa cuprinda cele 5 planuri: anual, lunar, saptamanal, zilnic cu liste TO DO;
Beneficii:
  • Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
  • Salariu net 2000 euro/luna (suma fixa) la care se adauga bonusuri in functie de targetul si obiectivele atinse: bonus uzual de 60% din vanzari si bonus extraordinar nelimitat;
  • Mașina de serviciu Skoda Octavia sau echivalentul acestui tip de autoturism cu toate costurile incluse, utilizarea autoturismului pentru nevoi personale si posibilitatea de achiziție a autovehiculului la final de leasing, la prețul valorii reziduale;
  • Plata taxelor de școlarizare pentru dobândirea de noi skills-uri necesare pentru performarea task-urilor;
  • Upgrade personal, dezvoltare si deschidere de noi perspective profesionale;
  • Libertate de mișcare, de a lua decizii si de a le implementa;
  • Participare la profit in cazul realizării unor proiecte agreate in avans, suplimentar bonusurilor;
Publicat 22 Apr. 2024 Reactualizat 3 Mai 2024 Expiră 22 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.