Warehouse administrator
Simpak Services S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Companie multinațională angajează referent de birou. Candidatul/candidata trebuie să corespundă următoarelor cerințe:
- experiență în activități de birou (cunoștințe Word, Excel precum și utilizarea altor aplicații specifice activității de office)
- să fie o persoană responsabilă, organizată, meticuloasă și punctuală
- cunoștințe solide de limba engleză
- cunoașterea documentației specifice activității în depozit (bonuri de livrare, facturi, chitanțe, registru de reclamații)
- cunoașterea modului de comunicare în afaceri (de ex. trimiterea unui e-mail de afaceri către parteneri etc.)
- experiență în activități de birou (cunoștințe Word, Excel precum și utilizarea altor aplicații specifice activității de office)
- să fie o persoană responsabilă, organizată, meticuloasă și punctuală
- cunoștințe solide de limba engleză
- cunoașterea documentației specifice activității în depozit (bonuri de livrare, facturi, chitanțe, registru de reclamații)
- cunoașterea modului de comunicare în afaceri (de ex. trimiterea unui e-mail de afaceri către parteneri etc.)
Descrierea jobului
Sarcini:
- comunicare eficientă cu clienții și furnizorii, primirea comenzilor, primirea mărfurilor de la furnizori
-coordonare ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀cu managerul de producție (plasarea comenzilor zilnice producției - pe care le primim de la clienți)
- comunicare rapidă și eficientă cu departamentul de producție (furnizarea informațiilor despre situația producției si stocul din depozit) -transmiterea de rapoarte privind situația zilnică a stocului, comenzi și livrări și (eventual) reclamații și alte probleme
-transmiterea de rapoarte pentru consumul lunar de adeziv și alte materiale necesare în producție -alte sarcini conform indicațiilor directorului
Candidatul trebuie sa aibă cel puțin studii liceale, să fie cetățean român sau să aibă statut reglementat in România, cu domiciliul în București (compania nu plătește cazare), cunoștințe de limba engleza, experiență de minim 2 ani în locuri de munca similare. După trimiterea CV-ului se va organiza un interviu. Candidatul/candidata selectată va fi instruită pentru sarcinile și responsabilitățile pe care le va avea.
Salariul de început (pentru perioada de probă este de 4.000-4.500 RON) iar mai târziu va fi negociabil. Program de lucru de la 7:30 a.m. la 4:00 p.m. (30 min pauză pentru prânz).
- comunicare eficientă cu clienții și furnizorii, primirea comenzilor, primirea mărfurilor de la furnizori
-coordonare ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀cu managerul de producție (plasarea comenzilor zilnice producției - pe care le primim de la clienți)
- comunicare rapidă și eficientă cu departamentul de producție (furnizarea informațiilor despre situația producției si stocul din depozit) -transmiterea de rapoarte privind situația zilnică a stocului, comenzi și livrări și (eventual) reclamații și alte probleme
-transmiterea de rapoarte pentru consumul lunar de adeziv și alte materiale necesare în producție -alte sarcini conform indicațiilor directorului
Candidatul trebuie sa aibă cel puțin studii liceale, să fie cetățean român sau să aibă statut reglementat in România, cu domiciliul în București (compania nu plătește cazare), cunoștințe de limba engleza, experiență de minim 2 ani în locuri de munca similare. După trimiterea CV-ului se va organiza un interviu. Candidatul/candidata selectată va fi instruită pentru sarcinile și responsabilitățile pe care le va avea.
Salariul de început (pentru perioada de probă este de 4.000-4.500 RON) iar mai târziu va fi negociabil. Program de lucru de la 7:30 a.m. la 4:00 p.m. (30 min pauză pentru prânz).
Descrierea companiei
SIMPAK – firmă cu o bogată experiență în ambalarea fructelor, legumelor și altor produse.
Publicat
23 Mai 2024
Reactualizat
23 Mai 2024
Expiră
22 Iun. 2024
Joburi similare