Candidatul Ideal
Visual Merchandiser
Căutăm un Visual Merchandiser pasionat de sport și aliniat la valorile brandului Adidas, care să se ocupe de implementarea guideline-urilor vizuale în locațiile partenere selectate de către client, la nivel național.
Experiență anterioară de minimum 2 ani în visual merchandising, retail fashion/sport, design interior sau domenii similare.
Cunoștințe solide despre tendințele în modă/sportwear și despre comportamentul consumatorului.
Înțelegerea principiilor de merchandising vizual, planograme, zoning și storytelling vizual.
Experiență în lucrul cu ghiduri de brand internaționale (de preferat în companii mari).
Căutăm un Visual Merchandiser pasionat de sport și aliniat la valorile brandului Adidas, care să se ocupe de implementarea guideline-urilor vizuale în locațiile partenere selectate de către client, la nivel național.
Experiență anterioară de minimum 2 ani în visual merchandising, retail fashion/sport, design interior sau domenii similare.
Cunoștințe solide despre tendințele în modă/sportwear și despre comportamentul consumatorului.
Înțelegerea principiilor de merchandising vizual, planograme, zoning și storytelling vizual.
Experiență în lucrul cu ghiduri de brand internaționale (de preferat în companii mari).
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
Crearea și implementarea unei strategii de merchandising vizual pentru toate magazinele partenere.
Asigurarea uniformității și susținerea strategiei în conformitate cu brandul companiei, produsele și piața țintă.
Instalarea și amenajarea vitrinelor, manechinilor și display-urilor pentru brand.
Adaptarea și modificarea display-urilor pentru promovarea lansărilor de produse noi și a temelor sezoniere.
Asigurarea implementării corecte și unitare a standardelor vizuale în toate locațiile desemnate.
Participarea la training-urile companiei pentru a lua cele mai bune decizii în sprijinul vânzărilor.
Analiza rapoartelor de vânzări și feedback-ului din piață pentru optimizarea strategiilor de vizual merchandising.
Experință relevantă în visual merchandising.
Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit) – trainingul si comunicarea cu clientul se face în engleză.
Disponibilitate pentru călătorii lunare în orașele mari din România.
Abilități puternice de comunicare și interpersonale.
Creativitate, atenție la detalii și orientare către rezultate.
Cunoștințe despre tendințele actuale și cele mai bune practici de merchandising vizual.
Pasiune pentru sport.
Program de lucru full-time, cu orar inegal.
Crearea și implementarea unei strategii de merchandising vizual pentru toate magazinele partenere.
Asigurarea uniformității și susținerea strategiei în conformitate cu brandul companiei, produsele și piața țintă.
Instalarea și amenajarea vitrinelor, manechinilor și display-urilor pentru brand.
Adaptarea și modificarea display-urilor pentru promovarea lansărilor de produse noi și a temelor sezoniere.
Asigurarea implementării corecte și unitare a standardelor vizuale în toate locațiile desemnate.
Participarea la training-urile companiei pentru a lua cele mai bune decizii în sprijinul vânzărilor.
Analiza rapoartelor de vânzări și feedback-ului din piață pentru optimizarea strategiilor de vizual merchandising.
Experință relevantă în visual merchandising.
Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit) – trainingul si comunicarea cu clientul se face în engleză.
Disponibilitate pentru călătorii lunare în orașele mari din România.
Abilități puternice de comunicare și interpersonale.
Creativitate, atenție la detalii și orientare către rezultate.
Cunoștințe despre tendințele actuale și cele mai bune practici de merchandising vizual.
Pasiune pentru sport.
Program de lucru full-time, cu orar inegal.
Descrierea companiei
Men in Black Advertising este o agenție BTL full service din București specializata în transformarea ideilor de la concept la implementarea efectivă în teren, cu un spirit pragmatic și creativ.
Sloganul actual, „there, taking care”, evidențiază poziționarea lor ca partener flexibil, proactiv și atent la detaliile strategice și operaționale.
Sloganul actual, „there, taking care”, evidențiază poziționarea lor ca partener flexibil, proactiv și atent la detaliile strategice și operaționale.
Joburi similare
- 23 Sept. 2025
Store Manager / Beauty Advisor KIKO MILANO - Cluj-Napoca
SLF ROMBEAUTY S.R.L.
București, Brasov, Cluj-Napoca și alte 2 orașe