Publicat 28 Iul 2017 | Reactualizat 18 Aug 2017 | Expiră 27 Aug 2017

Trainer

1 post

Candidatul ideal

Cerinţele postului

Studii:

  • Studii universitare (domeniile psihologie, sociologie constituie un avantaj)

Experienţa în muncă:
  • Minim 6 luni experienta de agent Call Center

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
  • Cunostinte necesare de operare PC
  • Cunoasterea limbi engleza, nivel mediu
  • Abilitati de prezentare
  • Abilitati de negociere
  • Orientare catre client, spirit de echipa
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
  • Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
  • Abilitati de invatare rapida;
  • Abilitati de instruire a cursantilor;
  • Abilitati de selectare a cursantilor in functie de abilitatile fiecaruia;
  • Orientare catre detaliu;
  • Abilitati de lucru in echipa;
  • Etica si integritate;
  • Rezistenta la stres.

Descrierea jobului

SCOP:
Se ocupa cu planificarea si implementarea programelor de evaluare si a cursurilor specifice personalului
Customer Care, cu scopul de a crea si imbunatati performanta acestuia.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

  • Instruieste angajatii noi si deja existenti pentru ocuparea posturilor disponibile in cadrul Customer Care in conformitate cu strategia si standardele companiei;
  • Evalueaza calitativ apelurile si instruieste angajatii in scopul imbunatatirii performantelor;
  • Planifica si implementeaza programe de training si sesiuni de follow up, pentru personalul din cadrul Customer Care;
  • Planifica si implementeaza sesiuni de evaluare calitativa a agentilor prin ascultare de apeluri si oferirea feedback-ului aferent;
  • Elaboreaza, dezvolta si adapteaza suporturi de curs;
  • Realizeaza periodic planul de training;
  • Asigura aplicarea si sustinerea programelor de pregatire pentru fiecare membru al echipei in vederea atingerii nivelului de performanta;
  • Furnizeaza cursantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
  • Asigura si urmareste corecta invatare si aplicare a procedurilor si instructiunilor de lucru, in cadrul procesului de training;
  • Lucreaza indeaproape cu celelalte birouri si departamente in vederea elaborarii documentatiei specificate;
  • Monitorizeaza si raporteaza orice anomalie/ problema ivita, de natura tehnica sau de orice alta natura, care ar putea afecta/ interfera cu imaginea si activitatea companiei;
  • Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
  • Elaboreaza si actualizeaza materialele de curs si designul de curs, avand in vedere informatiile generale despre companie, informatii despre produsele si serviciile oferite, promotiile si campaniile curente, procedurile de activare si de lucru, aplicatiile folosite, etc, in conformitate cu procedurile de lucru / reglementarile Telekom;
  • Elaboreaza periodic rapoarte privind sesiunile de training cum ar fi: formular de evaluare, numar de inscrisi versus participanti, etc.;
  • Pregasteste si gestioneaza bazele de date cu participantii la cursuri si tipul de curs sustinut;
  • Evalueaza eficienta sesiunilor de training anterioare prin intalniri periodice cu participantii;
  • Urmareste aparitia de noi proceduri in cadrul Customer Care si actualizeaza, in functie de modificarile aparute, suportul de curs;

Trainer  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.